Norish Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 funka greit til meg, men har små problemer med crossfire aktivert så kan være lurt å deaktivere sli/cfx. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 So. Many. Noobies. ( Er alltid morsomt å spille med nye folk ) 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Laster ned nå, håper ikke SLI blir et problem for spillet. Får ikke spilt før senere idag, men er ferdig nedlasta om 20 min Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det kommer vell samma type server search greie som er i CS og CSS ja og ikke den dritten som er nå?? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det kommer vell samma type server search greie som er i CS og CSS ja og ikke den dritten som er nå?? Du vet du kan bruke den gamle... Sant? Play > Browse Community Servers Laster ned nå, håper ikke SLI blir et problem for spillet. Får ikke spilt før senere idag, men er ferdig nedlasta om 20 min Nei, jeg skal ikke bli et problem hihi 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Sparer faktisk 90kr om man kjøper spillet idag istedet for om man skal vente til 21 aug ;p Grei deal. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 var det jeg også så Billigere før release, så derfor kjøpte jeg det for et par uker siden Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 var det jeg også så Billigere før release, så derfor kjøpte jeg det for et par uker siden Par uker siden? Kom vel ut som cs:go purchase 14-15 august på steam. Kan jo hende at du har kjøpt fra andre selskaper, jeg vet ikke. Men et par uker siden, er desidert feil i dette inlegget! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kjøpte det før 14, mener å huske rundt 11-12. august. Bomma litt i forrige innlegg, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå