The Crusher Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg får ikke engang lastet ned spillet, og beta'en startet 10am seattle time (18.00 her i norge). Som er to timer siden. jeg som hadde gledet meg til å prøve det. Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Jeg får ikke engang lastet ned spillet, og beta'en startet 10am seattle time (18.00 her i norge). Som er to timer siden. jeg som hadde gledet meg til å prøve det. Ja, beaten SKULLE started 19:00 ( 18 i norge i think) Lest på få forumer nå, og videre kontformasjon over her, at de har problemer med å legge det ut. Skjermbildet vil ikke vises eller noe sånt trur jeg. Og de har også problemer med betalings konfekt. Bare å vente det, så ser vi hva som skjer! Beta er ikke åpnet for noen enda, bare de som har fått beta-keys tidligere. Lenke til kommentar
Norish Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Steam Support @Steam_Support The beta is still planned to be released today, August 14th PDT. Unfortunately, we do not have a more specific timeframe at the moment. Fra steam sin offisielle twitter-konto Edit: link: cs:go @csgo_dev We're testing some performance updates based on this weekend's feedback. Will release as soon as we confirm it's all working. Link: https://twitter.com/...453795142860801 Edit 2: cs:go forumtråd: http://forums.steamp...d.php?t=2875187 Endret 14. august 2012 av Norish Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg får ikke engang lastet ned spillet, og beta'en startet 10am seattle time (18.00 her i norge). Som er to timer siden. jeg som hadde gledet meg til å prøve det. Ja, beaten SKULLE started 19:00 ( 18 i norge i think) Lest på få forumer nå, og videre kontformasjon over her, at de har problemer med å legge det ut. Skjermbildet vil ikke vises eller noe sånt trur jeg. Og de har også problemer med betalings konfekt. Bare å vente det, så ser vi hva som skjer! Beta er ikke åpnet for noen enda, bare de som har fått beta-keys tidligere. Irriterende er det, men får vel bare vente. Hadde jo vært greit å lastet ned spillet for to dager siden, men at vi ikke fikk spille før idag. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Det var aldri meningen at det skulle starte 18 var noen som starta det rykte EDIT: Ser ut som det straks er ute http://blog.counter-strike.net/ Endret 14. august 2012 av OPL Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 http://blog.counter-strike.net/ Er orginal og offical bloggen til Counter:Strike på Steam. En mann som heter John ett eller annet står bak den Bloggen. Og han er også en adminstrerende moderator på forumet. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 http://blog.counter-strike.net/ Er orginal og offical bloggen til Counter:Strike på Steam. En mann som heter John ett eller annet står bak den Bloggen. Og han er også en adminstrerende moderator på forumet. 1 Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 (endret) POSTE SISTE NYTT HER: Siste nytt fra "CS:GO Offical" group på steam, fra en admin på gruppa: "The CS:GO Dev is testing beta right now. They haven't got any problem yet, so this could be a nice start. We will post out when the crew is finished testing. And steam will may need to restart" Oversatt av meg, (funka ikke og kopiere fra steam) 22:55 (Norsk tid) "Bug detected, aah.. damn it. Aleready got a lot of issues so, maybe we should released tomorrow.. Lol.. Take it up with cs:go dev supporters. Even we need to delete the bug-map or we need to fix it.. This isn't my happy day, sorry people." 23:09 (Norsk Tid) "Map bugs is fixed, we will post our new news on twitter, be patient and watch us" (Fra twitter) @csgo_dev Getting close, thanks for your patience everyone. 23:25: (Norsk tid) Skrevet fra steam CS:GO Offical gruppa av admins "Getting ready, we will try our best to released the beta 23:40, or even before" "Still consuming and the crew is still going on.. this could be a long night for me LOL" Endret 14. august 2012 av ScriptHACK Lenke til kommentar
Spaceman20 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hvor finner du disse nyhetene? På chaten eller forum? Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 På CS:GO Group Offical på steam og i chatten, der bare admin's kan poste. Har ikke vært noe liv siden 23:00 på den chatten nå. Snakker rundt evnet om cs:go men ellers ingeting annet. Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) @csgo_devGetting close, thanks for your patience everyone. Endret 14. august 2012 av Niinja47 Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Takk, endrer det på lista!Spenningen kribler i magen nå.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har jo stått på twitter i over en time det der nå Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 cs:go @csgo_dev The beta should now be available, go go go! 2 Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 beta er ute ja, kos dere!! Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Må jo installere først, 3MB i sekundet går jo fort det ) Dette blir morro Lenke til kommentar
Marte Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Fått lastet ned og installert, men spillet vil ikke starte. Fantastisk! Lenke til kommentar
Bitmog Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Lastet og installert.. Funka ikke her heller, restartet pcn. Da funka det Morro med nye maps.. og ikke minst våpenene. Blir morro å spille dette her, digger grafikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå