Gå til innhold

CS:GO - Pre Purchase

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke engang lastet ned spillet, og beta'en startet 10am seattle time (18.00 her i norge). Som er to timer siden. jeg som hadde gledet meg til å prøve det.

Ja, beaten SKULLE started 19:00 ( 18 i norge i think) Lest på få forumer nå, og videre kontformasjon over her, at de har problemer med å legge det ut. Skjermbildet vil ikke vises eller noe sånt trur jeg. Og de har også problemer med betalings konfekt.

Bare å vente det, så ser vi hva som skjer! Beta er ikke åpnet for noen enda, bare de som har fått beta-keys tidligere.

Lenke til kommentar

Steam Support

‏@Steam_Support

The beta is still planned to be released today, August 14th PDT. Unfortunately, we do not have a more specific timeframe at the moment.

Fra steam sin offisielle twitter-konto

Edit: link:

cs:go

‏@csgo_dev

We're testing some performance updates based on this weekend's feedback. Will release as soon as we confirm it's all working.

Link: https://twitter.com/...453795142860801

Edit 2:

cs:go forumtråd: http://forums.steamp...d.php?t=2875187

Endret av Norish
Lenke til kommentar

Jeg får ikke engang lastet ned spillet, og beta'en startet 10am seattle time (18.00 her i norge). Som er to timer siden. jeg som hadde gledet meg til å prøve det.

Ja, beaten SKULLE started 19:00 ( 18 i norge i think) Lest på få forumer nå, og videre kontformasjon over her, at de har problemer med å legge det ut. Skjermbildet vil ikke vises eller noe sånt trur jeg. Og de har også problemer med betalings konfekt.

Bare å vente det, så ser vi hva som skjer! Beta er ikke åpnet for noen enda, bare de som har fått beta-keys tidligere.

Irriterende er det, men får vel bare vente. Hadde jo vært greit å lastet ned spillet for to dager siden, men at vi ikke fikk spille før idag.

Lenke til kommentar

POSTE SISTE NYTT HER:

Siste nytt fra "CS:GO Offical" group på steam, fra en admin på gruppa:

"The CS:GO Dev is testing beta right now. They haven't got any problem yet, so this could be a nice start.

We will post out when the crew is finished testing. And steam will may need to restart"

Oversatt av meg, (funka ikke og kopiere fra steam)

22:55 (Norsk tid)

"Bug detected, aah.. damn it. Aleready got a lot of issues so, maybe we should released tomorrow.. Lol.. Take it up with cs:go dev supporters. Even we need to delete the bug-map or we need to fix it.. This isn't my happy day, sorry people."

23:09 (Norsk Tid) "Map bugs is fixed, we will post our new news on twitter, be patient and watch us"

(Fra twitter)

@csgo_dev

Getting close, thanks for your patience everyone.

23:25: (Norsk tid) Skrevet fra steam CS:GO Offical gruppa av admins

"Getting ready, we will try our best to released the beta 23:40, or even before"

"Still consuming and the crew is still going on.. this could be a long night for me LOL"

Endret av ScriptHACK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...