Gå til innhold

CS:GO - Pre Purchase

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg så på steam nylig at CS:GO Koster rundt 10£ forhåndsbestilling.

Ble derfor fortallt av en venn av meg som sa om du kjøper CS:GO så får du spilt beta-versjonen het til full-versjonen kommer ut, og da får du til og med full versjonen som kommer ut om noen uker?

Spørsmålet er: Burde jeg derfor kjøpe det nå, siden det er 10% billigre? Eller vente til det egentlig kommer ut?

Et annet spørsmål også, dersom jeg kjøper CS:GO får jeg spilt beta-versjonen eller har jeg bare betalt det, og må vente til spillet orginalt kommer ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor dette ikke har blitt gjort en nyhet på forsiden av, akkurat som ikke ca alle har vokst opp på CS.:s

Det er en nyhet... "Midweek madness" med CS:GO prepurchase reklame på.

Har forresten hatt betaen siden 20. Mai eller noe før, og har nå kjøpt spillet. Så nå venter jeg til 21. August! :D

Endret av SLi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med folka her. Hva skjer om jeg kjøper over 100 spill som det er 10% rabatt på, jo da får jeg "GRATIS" tusen kr. Smart å tenke litt, om du sparer 1, 5 eller 10 kr så har det jo ingenting å si. Penger er penger!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dette ikke har blitt gjort en nyhet på forsiden av, akkurat som ikke ca alle har vokst opp på CS.:s

Det er en nyhet... "Midweek madness" med CS:GO prepurchase reklame på.

Har forresten hatt betaen siden 20. Mai eller noe før, og har nå kjøpt spillet. Så nå venter jeg til 21. August! :D

Tenkte på gamer.no jeg da .p

Lenke til kommentar

Aner ikke om jeg skal kjøpe eller ikke. Har spilt 1.6 og Source, vil CS:GO bringe noe -nytt- sett bort fra annen grafikkmotor?

Nei, personlig synest jeg cs:go er kun en konsoll versjon av cs. Er like morro å starte det hver gang og irritere seg over buymenus som ikke følger resten av serien osv. Men liker man å spille cs er nok csgo et nytt og friskt pust i en ellers ensformig verden :)

For å svare konkret på spørsmålet så er det samme grafikkmotor som source bruker, så er egentlig ikke noe nytt der. Men de har lagt til et par nye granater som gjør det litt interesant. Og et par nye våpen som LMG'er som er mye mer effektivt nå enn før.

Lenke til kommentar

CS: GO er mer enn bare en konsollversjon av CS. Jeg hadde samme mistanke før jeg faktisk spilte beta'en. Men nei, det er ikke tilfellet. Det benytter som sagt samme grafikkmotor som CS:S, men den er ganske tungt oppgradert. Alt ser bedre ut. Fysikken føles langt mer realistisk, og kommer ikke i veien lenger - som var tilfellet i CS:S (nå kan du faktisk stå på tønner, kaffebord og andre "fysikk-gjenstander").

Noen brett har fått en overhaling. Eksempelvis finnes det ikke lenger en andre tunnell fra Terror-spawn i de_aztec. I tillegg har man helt nye brett også, noen mindre og noen større.

I tillegg har man nye våpen (molotov cocktails, decoy-granater en ekstra MG osv), og noen våpen har fått nye skins. MP5 og TMP har blitt MP7 og MP9 respektivt, for eksempel. Og alle våpen har fått nye, mye bedre lyder.

En ting som ikke egentlig har noen innvirkning på gameplay'et - men som jeg synes er kjempemorsom - er hvordan playerskins og voice-overs nå er tematiske. Eksempelvis utkjempes cs_office nå mellom FBI (CT) og noen aktivister (T). Man har altså ikke lenger et terrorist-team sammensatt av noen karer med rødt pannebånd, en med arktisk kamo og en med skjorta pakket ned i buksa. Det er mer konsist nå, og det passer bedre inn. Ikke nok med det, men VO'ene passer faktisk til hver skin. Eksempelvis spiller man som SAS (CT) i de_inferno. Og selvfølgelig har disse SAS-gutta en skikkelig britisk aksent, og slenger rundt stereotypiske utsagn over en lav sko. Det blir nærmest som en parodi på CoD-seriens SAS-folk. Man merker at det er gjort med en mer humoristisk tone i CS:GO. Og det er svært fornøyelig. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Det gjorde ikke det nei... leste dette på cs go forum "the beta for pre orders is getting delayed coz valve is fixing the fps drop issue after the latest update" om dette stemmer er jeg ikke sikker på, var bare en vanlig bruker som skrev dette... vi får bare vente i spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...