AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hei. For tre dager siden stumpet noen to sigaretter i pannen min (jeg var med på det) og det har blitt to solide svimerker. De er ikke veldig dype, men man ser dem ganske godt. Jeg vet hvor utrolig idiotisk det var, og vil helst ikke høre mer om det. Vil dette bli merker man ser godt resten av livet? Kan jeg gjøre noe for å minske disse merkene? Og hvordan vil disse merkene se ut med tiden? Jeg setter pris på hjelpende svar. Anonym poster: 59ab565dd08e4f566cb6bc15802703f2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Kan bli små arr som ca alltid vil vises, men det vil være så vidt synlig. Kommer an på hvor mye du ble brent. Endret 8. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det er umulig å svare på uten å se merkene, men det skal en del til før en får veldig synlige arr. Det du bør gjøre nå er å holde det reint, luftig og ikke plukke på det. Jeg tipper det vil bli nærmest usynlig med tiden. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Stompa en røyk på hånden mange år siden og har et lite arr nå. Jeg pirket en del med såret, noe som kan ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
LAX7 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Takker for svar! Det er umulig å svare på uten å se merkene, men det skal en del til før en får veldig synlige arr. Det du bør gjøre nå er å holde det reint, luftig og ikke plukke på det. Jeg tipper det vil bli nærmest usynlig med tiden. Jeg har tatt et plaster med bacimycin på nå for å rense det for "gugg", men kan ta bilde i morgen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Legg på litt bacimysin ja. La det tørke. Så tar du vaselin kjøpt fra apoteket og smører godt. Ha på en liten flik med Mefix, det får du også på apoteket. Er selvklebende greier som sitter godt når de først sitter. Passer mye bedre enn plaster og lignende, siden det puster veldig bra. Dette er altså det jeg gjør selv på ett brannsår jeg fikk på leggen, etter råd fra sykepleiere på ullevål. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg setter pris på hjelpende svar. Anonym poster: 59ab565dd08e4f566cb6bc15802703f2 skulle det mot all formodning bli ett stygt arr kan du søke om å få det fjernet på statens regning, (personer med hareskår, og andre "sjenerende" merker i ansiktet pleier å få slike kosmetiske inngrep dekket, eller store deler av det dekket). -frank Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 skulle det mot all formodning bli ett stygt arr kan du søke om å få det fjernet på statens regning, ....-frank Da håper jeg staten har vett nok til å si at dette er selvpåført og at dette må du dekke selv. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har også et sånn merke på hånden. Jeg vil si at det viser ganske godt selv om det er 10 år siden det skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå