eriknor Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Rondane panorama Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Du har ein så god kvalitet over dine bilder at eg ser med ein gang at dette er Erik"s bilde når eg oppner bildekritikken--ikkje mer å si--- Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Du har ein så god kvalitet over dine bilder at eg ser med ein gang at dette er Erik"s bilde når eg oppner bildekritikken--ikkje mer å si--- Takk for det Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Enig med karost her, men savner exifdata som kan få oss andre til å lære Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Enig med karost her, men savner exifdata som kan få oss andre til å lære Takk for det. EXIF ble tydeligvis ikke lagret på denne versjonen. nå er ikke det så viktig, det er tidspunktet som er nøkkelen. Bildet er tatt ca kl 8.30 på morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg