cool_boy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det merkligste skjedde i stad,jeg skulle prøve å overklokke litt,prøvde først 3,1ghz,det gikk ikke helt greit=( så jeg gikk ned til 2,96ghz og det gikk greit + at temperaturen var mildt sagt OVERASKENDE bra sjekk denne: http://groups.msn.com/overklokking/shoebox...Photo&PhotoID=1 hva syns dere? ps. det er med standard intel Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 øhhh...hvilken kjøling har du? Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 standard intel og pentium 4 2,66ghz nå skal det sies at temperaturen ikke er sånn "all times" men det var gøy fordet :wink: Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 nææi,har skjønt det jeg og ville bare poste så dere fikk se,ikke stol for mye på det programmet der.. det klokket forresten min p4 1,7ghz wilemette til nærmere 2600mhz..og det finns ikke sannsynlig..hehe men hadde det vært 11c så hadde det vært fint det=) men vanligvis ligger den på 38-40c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå