Speeka Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Hallo, Skal kjøpe bærbar PC til prisen 3-5000 kr. Har egentlig ingen krav til PC'en Hva er det beste man får på markedet nå til den prisen? Takk for alle svar Endret 8. august 2012 av Halbra Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hallo, Skal kjøpe bærbar PC til prisen 3-5000 kr. Har egentlig ingen krav til PC'en Hva er det beste man får på markedet nå til den prisen? Takk for alle svar Beste til hva da? Umulig å svare på hvis du ikke har noen krav. Lenke til kommentar
Speeka Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Beklager, den var nok litt utydelig. Det jeg mente var at jeg ikke hadde noe krav til at den skulle være lett eller at den skulle være den og den størrelsen. Det jeg vil ha er beste spesifikasjoner på PC'en, best skjermkort, skjerm, tastatur og sånne ting. Jeg lager bare et nytt emne som er litt mer utfyllende. Er det mulig å slette/fjerne dette emnet? Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Beklager, den var nok litt utydelig. Det jeg mente var at jeg ikke hadde noe krav til at den skulle være lett eller at den skulle være den og den størrelsen. Det jeg vil ha er beste spesifikasjoner på PC'en, best skjermkort, skjerm, tastatur og sånne ting. Jeg lager bare et nytt emne som er litt mer utfyllende. Er det mulig å slette/fjerne dette emnet? Du kan rapportere første innlegg, og be moderator fjerne. Eventuelt kan du bare redigere første innlegg. Beste spesifikasjoner er heller ikke entydig - skal du spille spill på den, jobbe med grafiske oppgaver, eller skal den for eksempel være raskest til kontorprogrammer? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Må det være til 5000 kr så spørs vel om man får så mye bedre en: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/hp-paviliong6-2155so/174839.3003/ Men om du kan gå opp 500 kr HP Pavilion g6-2121so av de jeg fant vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå