Anonym259235 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) En ting jeg lurer på ang. en av de nyeste VW Caddy-ene. Når man starter bilen, står det "check" og "deadlock" på displayet ved speedometeret, og man kan ikke starte bilen før det blir ferdig, virker det som. Hva skjer, og hva betyr det? Endret 8. august 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det er en påminnelse om at deadlock er aktivert. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Og deadlock er...? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ...en funksjon som gjør at når du låser dørene så er de låst, også fra innsiden. De må låses opp igjen med fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ... eller fra utsiden med nøkkel. Funksjonen er til for at det ikke skal være mulig å knuse en rute og åpne bildøren fra innsiden, og har vært vanlig siden slutten av 80-tallet. Kan være greit å slå av funksjonen dersom man av og til går fra bilen med barn inni, slik at de har muligheten til å komme seg ut. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Men hvorfor må jeg vente hver gang man skur på bilen, før jeg kan kjøre? Og hvordan deaktiverer jeg det? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvorfor du må vente vet jeg ikke. Du deaktiverer det ved 2 trykk på låseknappen, men jeg mener det er noe du må gjøre for hver gang du vil ha funksjonen deaktivert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 På min A3 har jeg stor kjørecomputer, og kan slå deadlock av og på fra denne. Iflg manualen må dette gjøres på et Audi-verksted for de som ikke har stor kjørecomputer. Se i boken for din bil. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Du deaktiverer det ved 2 trykk på låseknappen, men jeg mener det er noe du må gjøre for hver gang du vil ha funksjonen deaktivert. Jeg lurte på om det holdt med 2 trykk. Får prøve det ut. Takk for hjelpen, folkens. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Feilpost Endret 10. august 2012 av Gromle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå