Ron Burgundy Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Har Tv. Skal: se dvd, blu-ray og filer (avi, iso og mkv), og gjerne høre på spotify og mp3-filer. De to siste er ikke viktig om det fører til fordyring. Filene skal både streames over nettverk og ses lokalt (ekstern disk). Mål: Billig så mulig. Har sett på alt fra boxee box til asus eee box og raspberry pi. Hvilke gode løsninger finnes? Det jeg tenker selv: asus eee box med xbmc, eksternt drev og ekstern disk. Vil da Full HD streaming og lokalt gå bra? På denne er det windows og både spotify og lokale mp3-filer er en smal sak. Kjøpe en fjernkontroll i tillegg. Ser for meg at dette er en god (?) løsning, men en del dyrere enn jeg hadde tenkt. Windows er ikke et must. Finnes det andre gode forslag der ute som møter kravene mine? Økonomi i forsetet (Har per nå stort beist av en pc tilkoblet tv, ønsker noe mer snertent uten kabler tvers over tv-stua, samt en litt mer stillegående sak) Takk for alle som tar seg tid, alle forslag velkomne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå