jeanette roger Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Kongens Alle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ja friske farger kan en si !! Jeg synes definitivt det første er best..er det fra Bygdøy ? En glad dag ønsker jeg deg og Jeanette 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 V3 for min del..likte det litt mystiske det ga meg;) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 V3 for meg! En slags mørk stillhet der som jeg liker! 4'er for V3. De andre to vet jeg ikke helt, iallefall ikke sånn med en gang.... 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Likte først v1 og v3 på hver sin måte .V2 trengte jeg litt mer tid på, flott med sine farger og lys. Men jeg ville hatt et godt kutt i toppen påV2, fordi jeg synes det hvite er for dominerende. Men det her er bare smak. Utrolig spennende bilder, pirrer nysgjerrigheten og vekker sansene Endret 9. august 2012 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Ja friske farger kan en si !!Jeg synes definitivt det første er best..er det fra Bygdøy ?En glad dag ønsker jeg deg og Jeanette tusen takk Terje,ja det er på bygdøy... smil og god dag til deg oxo Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 V3 for meg! En slags mørk stillhet der som jeg liker! 4'er for V3. :)De andre to vet jeg ikke helt, iallefall ikke sånn med en gang.... tusen takk smort 1.... :-) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 V3 for min del..likte det litt mystiske det ga meg;) tusen takk :-) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Likte først v1 og v3 på hver sin måte .V2 trengte jeg litt mer tid på, flott med sine farger og lys. Men jeg ville hatt et godt kutt i toppen påV2, fordi jeg synes det hvite er for dominerende. Men det her er bare smak.Utrolig spennende bilder, pirrer nysgjerrigheten og vekker sansene tusen takk jentungen 1 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg