JonH Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Uvær i sikte Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Fine friske farger mot den dunkle himmelen..flott at du har tatt med benken, det gjør bildet mer interessant..hadde det sttet noen der i tillegg, men alt i alt meget severdig og godt komponert Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ja dette er ikke langt fra heimen og det krever en kommentar. Syns du har fått godt fram strorslagenheten her med det flotte kulturlandskapet og den dramatisk himmelen. Dette været kjenner jeg igjen. Jeg ville nok dempet farvemettingen en smule. Tar benken for stor plass? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Terje: Møtte en familie når jeg var på vei mot krakken. Mulig de så regnet som var på vei bak ryggen min... Harald: Lurer selv også på om fargemetningen er litt kraftig, spesielt flere av åkrene. Utsikten herfra er herlig og anbefales :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Flott og fargesterkt! Fin dynamikk med de sterke fargene og den dramatiske himmelen. Liker! God 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg