me1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nå er det skole om under 2 uker og døgnrytmen min er fucked! Hele sommeren har jeg sovnet etter 4 og stått opp midt på dagen. Det siste døgnet har jeg ikke sovet et sekund! :O hvordan snur jeg døgnrytmen tilbake?? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 I løpet av 3-4 dager burde den ordinære døgnrytmen være på plass igjen. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 enkleste måten er og stå opp likt som du må stå opp med skolen, og være trøtt som juling en dag. så er du trøtt til kvelden 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ikke noe å klage over, det finnes en haug med folk som jobber natt og dag om hverandre. Du trenger bare litt viljestyrke. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hva med å prøve å holde seg i nerheten av "riktig" døgnrytme i neste ferie? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hva med å prøve å holde seg i nerheten av "riktig" døgnrytme i neste ferie? This. Etter jeg begynte å stå opp til "normal" tid i ferier (9-10 i stedet for 12-13) så har jeg innsett hvor utrolig mye av dagen jeg har gått glipp av. I tillegg blir søvnen bedre. 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jeg er notorisk B- (eller Z-..)menneske, og døgnrytmen pleier alltid å skli ut i ferier uansett. Jeg pleier bare å la være å legge meg siste dagen før jobb, og i praksis døgne. Møter opp på jobb grytidlig, stikker hjem ved 2-3 tiden, og lider meg gjennom siste delen av dagen før jeg endelig kan legge meg ved 9-tiden om kvelden (viktig å ikke legge seg for tidlig). Litt slitsomt å holde ut så lenge, men det går som regel greit, og da er jeg i fin og normal rute fra neste dag. Endret 9. august 2012 av Sokkalf™ Lenke til kommentar
Simonhauan Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det som de 2 siste postene etter meg sier.. Men nå som "skaden" allerede er skjedd, så er det to måter som jeg selv synes funker. 1: Du kan sette alarmen på til det tidspunktet du vanligvis står opp til når du skal på skolen, forhåpentligvis kommer du til å legge deg tidligere på kvelden denne dagen. 2: Du kan døgne gjennom natta og være våken hele dagen, og forhåpentligvis komme deg tidligere i seng på kvelden, husk å skru på alarmklokka slik at du dagen etter klarer å stå opp til den tiden du pleier når det er skole. Good Luck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå