Predicted Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Vi er mange skandinaviske i Vendetta Redux på alliance siden iallefall Hvilken server er dette? Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Hvilken server er dette? Warsong, Men etter som jeg vet så er vel de 60 serverne merga til en server. Hvis jeg har oppfattet det riktig da :=) Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) hm... har problemer med å koble til serveren, noen andre som har problemer i kveld eller? Tenke å prøve ut Warsong siden jeg er så utrolig lei MOP for tiden og veien WoW tar Endret 1. august 2013 av Tønne Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 hm... har problemer med å koble til serveren, noen andre som har problemer i kveld eller? Tenke å prøve ut Warsong siden jeg er så utrolig lei MOP for tiden og veien WoW tar serveren er nede idag. PLeier å være veldig stabil, men igår/idag var den desverre ikke det. De pleier å ta den opp så raskt de har fikset problemet Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har vært ustabilt siden jeg begynte før forrige helg, noen som angriper serverne med DDOS. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er dere alliance på Warsong eller? Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Jupp warsong Lenke til kommentar
vinkelsliper Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Dette hørtes VELDI interessant ut, regner med det trengs healere? Savner pvp og pve delen fra old times! Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 Kan jo oppdatere denne posten litt Vi holder på å kjører vendetta for 3 gang nå faktisk. Går så det suser og vi har noen sinnsyke raids om dagen. Har fått ned 7 bosser i naxx nå og vi har ikke raidet siden mer en ifra slutten av august. Vi trenger å rekrutere noen positive flinke folk da vi er akkurat til hvert raid nå. Har du lyst til å oppleve naxx har du nå mulighet for å bli med på morroa. Ta kontakt med Gollivendet, Zippz, tarios eller xmage for inv til guilden Lenke til kommentar
vinkelsliper Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvilken server er best pvp/pve wise? Lenke til kommentar
Jiru Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Halla. Startet akkurat på horde siden, sliter veldig med å holde abilities up to par, gear ved like, ja, i det hele tatt holde meg i live. Startet først warrior, men døde HELE JÆVLA TIDA, så jeg rolla mage i stede, men slapp ikke helt unna deaths da heller. Er det noen snille sjeler på horde Warsong som er hissig på å sponse litt om de har noe rusk de ikke har bruk for? (dinga akkurat lvl 40, mangler faen meg nesten 80 g for mount. Blir sprø) Har ikke råd til å kjøpe skills til profession selvom jeg har tailoring, blir på en måte et dilemma om jeg skal kjøpe ny fireball rank eller en ny skill i tailoring som ikke gir stats. Bra det.. Heter Jiru ingame også. Thankz and spanks. Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er det noen horde på Warsong som spiller? Har en level 60 hunter med tier2/AQ40 gear som ønsker å starte på nytt for å begi seg ut på naxxramas! Lenke til kommentar
username882 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er noen av oss som holder til på Archangel som alliance for tiden også. Kommer nok til å begynne med raiding igjen etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå