Ola Andresen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hei! For litt siden kom jeg over noen som driver en privat oldscool server for WOW sånn det var i gamle dager. den tia du kunne raide 40 mann og ha en episk førelse som ingen andre patcher/spill har klart å gi meg igjen. Inntill nyrlig når jeg tilfeldigvis skulle sjekke ut det her: https://www.wow-one.com/ Lvl er satt til 12x speed så det går raskt å lvl, alt av Profession går dobbelt så raskt og Gathering går raskere. Noe jeg egentlig syntes er en forbedreing siden jeg brukte mye tid i gamledager på å grinde shit man "trengte" hehe..... Det koster 0,- KR (kasnkje den beste delen) Poenget med at jeg skriver dette er at jeg har drevet guild tidligere. En norsk guild (Vendetta) og jeg har begynt å ta opp kontakten med noen av nøkkelpersonene derifra. Så nå skal vi samle opp folk til 1.okt. 1 delmål er å skaffe 10-20 stk og sånn sett få nuka ZG/aq20 for så å cruse videre til MC/BWL og naxx på lang sikt. Det kommer ikke til å være noe som helst krav til å raide så alle er velkommene. Det viktigste blir å lage et bra kommunity for å få best mulig opplevelse i spillet. Nok en gang Har du aldrig opplevd wow på sitt beste/eller ønsker å ta opp igjen gamle forhåpentligvis gode minner? Da foreslår jeg evn å teste det ut Vennlig hilsen Golligolli (ingame) Alliance 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Tviler på dette er i tråd med forumets retningslinjer. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Takk for tipset, savnet dette. Skal laste ned og teste ut Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Tviler på dette er i tråd med forumets retningslinjer. Da beklager jeg så veldig om dette skulle være på kanten. Dette er kun laga for å gi folk informasjon om dette da jeg tror det er mange som ikke vet om private stabile wow servere. Dette er vel den mest stabile serveren som finnes og har eksistert i 2 år. er det lov å linke til andre forums her inne? Jeg kan prøve meg, og er det ikke lov er det bare å fjerne linken, evn så kan jeg gjøre det selv: http://www.wow-one.com/forum/topic/25611-this-is-to-the-norwegian-out-there-norsk/page__pid__198305#entry198305 Link til forums sia til den serveren hvor jeg også rekrurer folk. Les mer der Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Private wow servere er ulovlig Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Det tviler jeg ikke på. Det er forsatt like morro selv om det er ulovlig. Og hvis det er eneste alternativet for å kunne spille "god wow" så er det ikke der jeg legger fokuset for å si det sånn Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det blei vel bestemt at trådar om privat servera er greit på diskusjon.no... Men eg er ikkje 100% sikker. Kanskje eg blir med som casual spelar etter kvart, har desverre ikkje tid til so mykje raiding. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Diskusjon er vel greit, men fjern alt av linker i tilfelle noen skulle rapportere emnet så du slipper advarsel 8) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Be folk sende PM til deg om de er interesserte. Mener å huske det var liggnende tråd noen mnd/år tilbake. Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Opprettet guilden på søndag. Og vi har allerede rukket å bli 27 medlemmer. Rekruteringa går av seg selv nå. Hvis man har lyst på inv er det bare å /w noen i vendetta. Det er mange som kan invite ink meg (golligolli) Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Har serveren mac-klient, eller er det kun for pcbrukere? Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Er kun pc brukere tror jeg. Men er jo veldig lett å dra spillet så emolator på macen funker mer en bra nok vist nok. 35 medlemmer nå Lenke til kommentar
kalken Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 dette kan være av interesse! har startet meg en paladin. Nick: rekelars har erfaring fra vanilla raiding så hadde vært morro å få til litt igjen hvem kan jeg kontakte ingame for invite annet enn golligolli? Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 NIce da har du fått inv 45 medlemmer nå. Tar helt av nå Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Om noen her på forumet spilte på Stormreaver og husker guildet "Norse Alliance" så har vi nettopp startet en guild på Warsong servern på wow-one private server, Ta kontakt med meg her om det skulle vært av interesse og joine, vi tar imot alt av norske,svenske og danske folk Vanilla for alltid! Mvh lunnr Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Nå har vel disse Norse Alliance slått seg sammen med oss Vi er vel oppe i 75 members og kjørte MC med guilden ifra start for første gang igår. Hadde litt trøbbel med angrep på serveren igår, som førte til mye lag osv. Vi fikk vel ca 1.5 time aktiv og var ca 28-30 i raidet. Vi cleare til og med Garr. Tok garr med bare 5 healers og 3 warlocks så vi var veldig fornøyd med det Normalt sett er vi 30+ online nå. Kommer til å prøve å cleare MC iløpet av uka samt tenke på å stikke BWL så raskt vi har mulighet Vi raider Tirsdag, Torsdag og Søndager ifra 20.00 - 23.00 raid inv 20-30 min før For de som har savnet den gode gamle wow førelsen så er dere hjertelige velkommene er jo 12x lvl speed så om du ikke er glad i å lvl så går det uansett raskt Endret 7. september 2012 av Ola Andresen Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Holder nå med å installere spillet,utrolig vanskelig å finne riktig versjon og få alt til å fungere. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Slenger dere en /w i dag. Har en OK geara Mage på servern Lenke til kommentar
SirreStrikk Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hvem kan jeg kontakte om medlemskap? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Private wow servere er ulovlig Det strider ikke mot norsk lov. Ergo er det tillat her på forumet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå