Boralis Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Vel nå har jeg testet litt og må bare si at jeg er IKKE imponert,jeg har brukt nøyaktig samme cpu,ram, gpu og kjøling på dette kortet som jeg brukte på Abit IC7-G kortet og på det kjørte jeg stabilt på 3,6 menst på dette kommer jeg ikke lengre enn 3,5. :o Så til dem som har tenkt å bytte ikke forhast dere, kortet er enormt bra ellers og har fått med det som manglet på ic7 men om det er en dårlig bios eller hva er for tidlig å si, men pr i dag yter det ikke bedre. Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hmm... Det er jo vanskelig å lage et ytelses messig bedre kort enn IC7-G fordi det er meget bra! Men det er jo litt skuffende Så en ny Bios burde gjøre susen.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Tja får håpe det,da dette kortet ellers er meget bra. får bare vente å se hva som skjer Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Tja får håpe det,da dette kortet ellers er meget bra. får bare vente å se hva som skjer Hadde ikke du vannkjøling på NB på det andre kortet? Mulig det er det? Njaal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Har samme vannkjøling på dette også på nb Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Har samme vannkjøling på dette også på nb Merkelig. Og du kjører sikkert den siste BIOSen så treger jeg vel ikke spørre om... Voltage? Njaal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 SKUFFET!!! :o -KJ Vel litt skuffet er jeg jo , men smmtidig hadde jeg ikke forventet å få så mye mer ut av systemet. Men jeg er skuffet fordi jeg ikke fikk det samme. Men for de som kjører med 2,4 prosessor har jeg tro for kan få mer utav dette en andre kort da strømvalgene for minne er kraftig forbedret 3,2v mot 2,8 tidligere og det er greit å ha når fsb begynner å nerme seg 300 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Mine PC3500 Geil brikker gir seg på 440MHz ved 2.8V uansett... Hadde nok vært en fordel, ja. Men jeg gidder ikke legge ut 1.500,- for bare den forbedringen. I følge testen på HardOCP så skulle jo MAX3 banke alt? Usj. -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Ja,det skulle jo det, når det gjelder ram har jeg testet med 3500.3700.4000 og 4200 brikker samme res skal prøve med en 2,6 i morgen Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Ja,det skulle jo det, når det gjelder ram har jeg testet med 3500.3700.4000 og 4200 brikker samme resskal prøve med en 2,6 i morgen Du har litt av hvert liggende du Njaal Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Tja, akkurat nå ligger det minnebrikker for ca 20000.- på bordet mitt, disse er bare lånt til test :wink: Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Tja, akkurat nå ligger det minnebrikker for ca 20000.- på bordet mitt, disse er bare lånt til test :wink: Fra hvem? Og for at du skal lage minnetest i forumet? Njaal btw: good work Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Det er i hovedsak Psdata og Komplett jeg låner brikker fra, synest det er meget bra av dem Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er i hovedsak Psdata og Komplett jeg låner brikker fra, synest det er meget bra av dem Da er vi 2. Eller, glem det. Da er vi ca tusen! Flere(?) tusen. DrErling Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Vurdere seriøst å sende dette kortet tilbake, da det skuffer stort. På IC7-G og asus P4P800 kan jeg kjøre min 3,0 stabilt på 3,6 mot dette 3,5 og med en 2,6 klarer jeg 3,5 på de andre kortene men på dette bare 3,1 :o :o Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Da er jeg glad at jeg kjøpte ASUS P4C800-E-Deluxe. Holdt på å kjøpe MAX3, men ombestemte meg i siste liten. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 vert inntresangt om andre hadde erfaringer med dette kortet,men som sagt til nå har det skuffet stort, har søkt retur på det. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Er livlig diskusjon om MAX3 på dette forumet: http://forums.overclockers.com.au/showthre...15&pagenumber=1 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Er livlig diskusjon om MAX3 på dette forumet:http://forums.overclockers.com.au/showthread.php?s=&threadid=202117&perpage=15&pagenumber=1 Ja,men de godtar ikke hotmailadresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå