Toalettet Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Får opp denne feilmeldingen når jeg åpner programmer. Men den forsvinner når jeg tar kjør som administrator... vil gjerne ha det som før. takk for svar Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Vet ikke om din Windows er på norsk eller engelsk, men håper du skjønner: Gå til kontrollpanelet. Velg "System and Security", velg "Action Center" og velg "Change Action Center Settings" til venstre i navigasjonsruten. Klikk på "Problem Reporting Settings" som du finner nederst. Velg så "Never check for solutions" Klikk "OK". Werfault.exe vil nå, forhåpentligvis, bare kjøre i tilfelle det oppstår noe 'alvorlig' feil med programmet. Skjekk om det popper opp noe da! Endret 9. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Var vanskelig det :/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Fant du ikke fram eller? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hvilket OS kjører du da? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Win 7 Home premium Norsk! Begynner foresten å bli forbanna irriterende de helvetes meldingane Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) På Norsk (Windows 7): Start -> Kontrollpanel -> System -> Handlingssenter (nederst til venstre) -> Endre innstillinger for Handlingssenter(øverst til venstre) -> Under "Vedlikeholdsmeldinger" huker du vekk "Windows-feilsøking" -> Trykk "OK". Endret 18. august 2012 av Smokeeye Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Kom inn på handlingssenter men når jeg skal trykke på "Endre innstillinger for handlingssenter" skjer det ingenting ... Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kom inn på handlingssenter men når jeg skal trykke på "Endre innstillinger for handlingssenter" skjer det ingenting ... Som i? Du klarer å trykke på den, men den går ikke videre? Tenker (jobber) den når du trykker? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Ja.. Når jeg tryhkker skjer det ingenting... Den jobber ikke .. har tross alt i7 prosessor. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er du logget inn på pc'n med en administrator konto? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Eventuelt kan du prøve dette: 1. Trykk Windowsknapp + R ELLER gå til start og finn -> "kjør" 2. Skriv inn "services.msc" (uten "") og trykke Enter/OK 3. Da skal du få opp et nytt vindu med en lang liste 4. Finn “Windows Error Reporting Service” (langt nede på listen) 5. Høyreklikk overnevnte linje og trykk på "Egenskaper" 6. Nytt vindu skal da komme opp, i midten av det vinduet har du en rullegardin ved tittel "Oppstartstype" 7. I rullegardinen under oppstartstype velger du "Deaktivert", og så trykk OK. 8. Hvis nødvendig, så restart PC Endret 18. august 2012 av Smokeeye Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Funket ikke.. =( Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 faen ta livet. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå