miCro Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg trenger plass til 5 disker, jeg regner med det vil gå greit med begge hdd brønnene på plass og fortsatt få plass til et GTX570? I de fleste tester jeg har lest virker kabinettet til å være temmelig stille, er det dermed vits å bytte ut viftene? Jeg har alltid brukt å gjøre dette med mine tidligere kabinetter, er det fortsatt en del å hente på dette? Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg trenger plass til 5 disker, jeg regner med det vil gå greit med begge hdd brønnene på plass og fortsatt få plass til et GTX570? I de fleste tester jeg har lest virker kabinettet til å være temmelig stille, er det dermed vits å bytte ut viftene? Jeg har alltid brukt å gjøre dette med mine tidligere kabinetter, er det fortsatt en del å hente på dette? Tviler på at du trenger og skifte ut viftene, men du kan jo alltids gjøre det. Vifter 120 mm vifte x 3 120/140 mm viftemontering x 6 120 mm viftemontering x 4 200 mm viftemontering x 1 Ekspansjonsbrønner 4 (total) / 4 (ledig) x tilgang fra forsiden - 5.25" 6 (total) / 6 (ledig) x intern - 3.5" Personlig så mener jeg, du trenger ikke bytte ut viftene. for corsair lager gode vifter, men du bestemmer selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå