wildkin Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 jeg har tenkt til å kjøpe meg en ny 512 mb ddr ram brikke og jeg lurer på hvordan jeg bør kjøpe siden jeg har tenkt til å overklokke? pris og url til websteder tas imot med takk Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hva er spec på mb/cpu.. osv? Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 msi KT4A Ultra (Standard Version) og en xp2100+ cpu Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 TwinMos PC3200 burde fungere bra nok Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 og den kan jeg klokke med? pris på den ca? Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 TwinMos PC3200 burde fungere bra nok skal du klokke godt er det best(!) å kjøpe TwinMOS m/Winbond PC3200 ..skal du kjøre dualchannel må du ha to brikker. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hm du skal kjøpe ny RAM ja...så det, men du skal vel ikke bruke den sammen med den "gamle" går jeg utfra? I såfall må du jo ha no som går overens med den... Hvis du bare skal ha 512MB DDR så er det helt greit med TwinMos som overnevnt, crucial og corsair kingston og alle de funker jo selvfølgelig også. kjøp det du har råd til ytelses forskjellen merker du ikke før du ser tallene i benchmarks. Denne ser lit "Fresh" og kul ut også, spes hvis du casemodder litt http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 nei.. den nye blir alene.. For jeg trenger vel ikke mer enn 512? takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå