jlnhaah2 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Heisann! Jeg sliter har en arc s som ikke finner noen bluetooth enheter. Noen som har vert borti dette eller vet hvor problemet ligger? Bluetooth er selvsagt aktivert:-) På forhånd takk. Lenke til kommentar
virrum audio Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Hadde samme problemer tidligere på versjon 2.3 jeg måtte oppdatere min tlf på nytt ( også til versjon 2.3) har du siste oppdatering? Hvis ja så må du velge reparere i pc companion. Dette sletter desverre internminne, så flytt alt på minnekort og/eller ta backup. Dette fungerte på min tidligere arc. Har du ikke oppdatert til 4.0 ics så holder det nok å oppdatere. Dette må gjøres via pc og ikke ota ( oppdateringstjenesten på telefonen Endret 8. august 2012 av virrum audio Lenke til kommentar
jlnhaah2 Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 La inn siste oppdatering for noen uker siden. Har nå android v. 2.3.4. Får prøve det du sa da:-) Lenke til kommentar
virrum audio Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Via pc companion skal du nå kunne få 4.0, men skjekker du oppdatering direkte fra telefonen, vil du få beskjed om at du har den siste. Mrk: er telefonen bundet/låst til telenor, kan det ta lengere tid før 4.0 blir tilgjengelig. Løsning: det er ikke lov å låse/sperre operativsystemet android, men telenor gjør dette alikevel, lån et simkort fra noen som ikke bruker telenor å sett det i din telefon. Du får DA beskjed om at den er låst til opperatør. Ring så telenor ( oppgi e-mei nummeret som står under batteriet) og de er pliktig til å gi deg koden for å låse opp telefonen. DA vil du kunne få 4.0 via pc companion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå