Kontorstol Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Hei! Jeg er veldig interissert i livet i havet, og da spesielt i det mørke dypet. Jeg har tidligere sett Planet Earth og Life, men begge de dokumentarene har veldig lite om dypet. Derfor lurer jeg på om det finnes noen (helst) lange og gode dokumentarer om livet i havet som også tar for seg en god del av det som finnes i dypet? Endret 8. august 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Alt fra National Geographic pleier å være bra, du kan prøve denne http://cdon.no/film/national_geographic_-_life_in_the_ocean_(3_disc)-13638999 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Den så fin ut! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 The Blue Planet, som også er laget av BBC, tar for seg havet. Har dessverre ikke sett den selv, men kan ikke tenke meg noe annet enn at den veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå