Arodem Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Se hvordan Treyarchs kommende spill vil fungere i flerspiller. Se filmen nå Lenke til kommentar
jeneik Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ser ut som at de prøver på noe nytt iallefall. Kanskje det kan bli bra. 1 Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Gleder meg til anmeldelsene, skal vurdere å kjøpe det. Har tross alt ikkje kjøpt eit einaste CoD siden første Modern Warfare. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 det her kommer til å selge som hakka møkk... og singel player rgp nerds hating online fps shooters, are gonna be more angry than ever! 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) det her kommer til å selge som hakka møkk... og singel player rgp nerds hating online fps shooters, are gonna be more angry than ever! Tror du skrev feil, vil tro du mente: Folk som har et snev av sansen for kvalitet, kommer til å riste på hodet av hvor spillindustrien er på vei. Endret 8. august 2012 av Neptjune 6 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 det her kommer til å selge som hakka møkk... og singel player rgp nerds hating online fps shooters, are gonna be more angry than ever! "FPS" -> FPS -> http://www.youtube.com/watch?v=u65C-b_Jt5M 2 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Uten å prøve å trolle så må jeg bare si at dette så helt likt ut som alle andre Call of duty med andre skinns. Morsomt også at det har klart å stikke av med musikken til traileren fra shootmania, var ikke særlig orginalt, kanskje var det en kommentar på resten av spillet? Synes hele FPS sjangeren har stagnert og at det bare er resirkulerte og re-skining som gjelder nå. For all del, jeg spiller da FPS selv jeg, både cod, bf, tribes og UT, men jeg har sluttet å la meg imponere av denne sjangeren. Til det er det for lite innovasjon og for mye følelsen av å ha sett alt før... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 det her kommer til å selge som hakka møkk... og singel player rgp nerds hating online fps shooters, are gonna be more angry than ever! Tror du skrev feil, vil tro du mente: Folk som har et snev av sansen for kvalitet, kommer til å riste på hodet av hvor spillindustrien er på vei. spill industrien klager ikke de, dem får sine billioner også denne gang. de som klar er disse singel player offline rpg nerdene som liker å spille 500 timer alone, og grinde vær jævla pixel. på et map som er like stor som oslofjorden... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Synes det lignet litt på en del andre spill som BF3,Halo og Ghost Recon, men aldeles ikke Call Of Duty! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ja selvsagt. Men det er fordi sauene vil fôres med det samme generiske driten gang på gang på gang på gang. Dette er folk som og liker: Two and A Half Men Transformers Paradise Hotel Skrillex Grøss. Men kos deg med Call of Duty, du 4 Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Tøft! Skjempebja Mw2 montage!1!1!! XD /end sarcasm Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ble iallefall litt positiv over traileren når jeg så den. Ser ut til at de iallefall prøver å gjøre litt større forandringer i CoD. Er uansett en god del andre ting jeg ikke liker med CoD: Er redd for at det fortsatt kommer til å bli quickscoping, problemer med spawning, alt for intense kamper uten at det blir lagt opp til taktikk, at de med 50kills:100deaths får mer poeng og havner over de som har 50kills:25deaths (uten bonus/trekk eller andre hensyn til k:d-ratio), at det tar en evighet å få de våpnene man ønsker i multiplayer så det faktisk begynner å bli litt gøy å spille, at det blir en linær og kjedelig enspillerdel (de har sagt at man skal få velge hvordan valg påvirker historien, men tror banene kommer til å bli like linære), osv. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så mange "INSTANT WIN" våpen at jeg spyr! Hvor i helvette ble det av Fps hvor man krever skill?! Fysj. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så mange "INSTANT WIN" våpen at jeg spyr! Hvor i helvette ble det av Fps hvor man krever skill?! Fysj. killzone, der har du svaret.... 1 Lenke til kommentar
Smouchie Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ser faktisk ikke en eneste grunn til at dere som bare kommenterer negative påstander i det hele tatt gidder og kommentere, har dere ikke interesse for spillet så 'shut it', virkelig. Dette ser ikke engang ut som et codspill, lignet mer på Blacklight/Halo, de prøver noe nytt ihvertfall i motsetning til altfor mange andre FPS-produsenter. BF-serien er ikke noe bedre, er det samme opp igjen og opp igjen der også, blir helt tørr i hjernebarken av å lese så mye tragiske kommentarer. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så mange "INSTANT WIN" våpen at jeg spyr! Hvor i helvette ble det av Fps hvor man krever skill?! Fysj. tror det var hardcore og ikke normal modus han spilte i. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Timesplitters er svaret på alt. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så mange "INSTANT WIN" våpen at jeg spyr! Hvor i helvette ble det av Fps hvor man krever skill?! Fysj.killzone, der har du svaret.... Herregud.. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg gleder meg faktisk. Er glad i at Treyarch prøver å gjøre noe ut av Call of Duty serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå