FrihetensRegn Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har bestemt meg for å ta meg et friår nå etter at jeg er ferdig med tre år studiespesialisering på videregående skole. Jeg lurer da på hvilken jobb kan jeg skaffe meg uten noen erfaring fra andre jobber (utenom sommerjobb som vaktmester) med veldig god lønn? Kan legge til at jeg skal gå øk/adm neste år. men det beste er prostituert, da tjener du opp til 10'000 i døgnet hvis du er flink. -frank Går ikke vanligvis 60%++ til pimp da? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har bestemt meg for å ta meg et friår nå etter at jeg er ferdig med tre år studiespesialisering på videregående skole. Jeg lurer da på hvilken jobb kan jeg skaffe meg uten noen erfaring fra andre jobber (utenom sommerjobb som vaktmester) med veldig god lønn? Kan legge til at jeg skal gå øk/adm neste år. men det beste er prostituert, da tjener du opp til 10'000 i døgnet hvis du er flink. -frank Går ikke vanligvis 60%++ til pimp da? Trenger ikke pimp hvertfall ikke hvis man driver i mer eksklusive markeder -frank PS: venninnen min som sitter å pilser på fanget mitt insisterer på at det heter "callgirl" evt "callboy" XD Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Eventuelt kan det også hete eskortepike. Lenke til kommentar
f4ts0 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Prøv å få deg jobb som fisker! Helst ringnot, men kystbåt fra 70 fot og opp er også ganske levligt Eg har sjøl bare 3 allmenfag, men jobber på en 90 fot kystbåt. Vi fisker ca 110-130 dager i året, og resten av dei 235-225 dagen har vi fri. Ifjor tjente vi ca 750k, og ser ut til at vi kan ligge på rundt det samme i år også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå