Cocheeze Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fant denne på www.gibud.no ISA kort som jeg ikke veit brukes til selges 1 kr Selger et ISA kort som jeg veit ikke hva brukes til for ingen minstepris, frakt kommer dessverre med 105 kroner som Norgespakken, kjøper du flere gjenstander så sparer du fraktkostnader, du betaler derfor kun kroner 105 kroner i frakt uansett om du kjøper 1 vare eller alle varene jeg selger på samme dag. Så bra da.... Lenge leve de evneveike.... cocheeze Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det finnes mye syke folk der ute i den vide verden, og han der er tydeligvis et prakteksempel på en av dem! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hmm... hva er ISA? Seriøst: jeg vet det er en port alla PCI og AGP, men HVA brukes ISA til? Må jo være hundreogørten år siden det var i bruk? Edit: har noen idag et hovedkort med ISA port? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kan ha radiokort i... Tror det er en eller to ISA-porter på 800 MHz-med-FCPGA-PC-en min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 !!! De finnes det mange av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå