Krismeko Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sommer i Eidsdal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Flott bilete av ei vakker bygd! Likar det meste her. God komposisjon, vakre fargar, fin skarpheit. Litt hardt ljos, men ikkje noko å snakka om. Veldig bra dette! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Veldig bra..lyset plager ikke meg..litt stutt på venstre side,og ville hatt med mer på den siden..som også plages litt av uskarphet,men det er ikke så uvanlig med den brennvidden du har valgt;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Veldig severdig bilde som inneholder mye..flott ! Lenke til kommentar
JonH Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Liker bildet, men som nevnt tidligere synes jeg det mangler noe på venstre side. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Takk til alle for kommentarer. Tror jeg var altfor 'midtstilt' da jeg knipsa her, og tenkte ikke på at jeg godt kunne hatt med mer av bebyggelsen på venstre side. Men ser at det er et godt tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg