Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Livet rundt Østensjøvann III Bildet er fjernet. Beskrivelse: Forsetter serien.Valgte her å beholde bildene mest likt originalen,så kan se det kanskje går litt i ett med bakgrunn osv.Ville ikke croppe stort mer,da det gjerne blir for mye,og skavankene sees bedre;)..og selv om det ligger under visning er det lov å kritisere. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Opplever versjon 1&2 som noko undereksponerte. Likar versjon 3 svært godt. Her synes eg du har truffe betre i forhold til eksponering, skarpheit og bakgrunn. Fint med måsane i bakgrunnen. Komposisjonen er god i alle versjonane. Takkar for tilbakemeldingane på mine bileter. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Opplever versjon 1&2 som noko undereksponerte. Likar versjon 3 svært godt. Her synes eg du har truffe betre i forhold til eksponering, skarpheit og bakgrunn. Fint med måsane i bakgrunnen. Komposisjonen er god i alle versjonane.Takkar for tilbakemeldingane på mine bileter. Kjørte på blender prioritet på disse bildene fra Østensjøvann,og kamera klarer nok ikke følge helt med i det skiftene lyset.Takker for kommentar;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Flotte bilder. Liker spesielt godt V3. Noe med "fri som fuglen" og måten den svever inn i bildet på, hvor den er plassert i det ekte miljøet. Og linjen av fuglene i vannet som skaper ekstra liv Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 V3 er glimrende Jan Erik ! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Flotte bilder. Liker spesielt godt V3. Noe med "fri som fuglen" og måten den svever inn i bildet på, hvor den er plassert i det ekte miljøet. Og linjen av fuglene i vannet som skaper ekstra liv Hjertelig;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 V3 er glimrende Jan Erik ! Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg