AVF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Kampen for overlevelse er slitsom og frustrerende. Les hele saken Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 hvor er ps3 versjonen??... Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 hvor er ps3 versjonen??... Så vidt jeg vet har det aldri vært snakk om noen PS3-utgave. Om den kommer vil det nok ta litt tid. Summer of Arcade-spill bruker å holde seg eksklusive i en god periode. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Deadlight er et pent zombiespill med lite action, lite gåteløsing og en uengasjerende historie. Det føles veldig tidkrevende, på tross av at det bare er 4-5 timer langt, og er heller ikke spesielt givende. Om du likevel har litt penger til overs er det verdt å spille hvertfall første del av historien. Her klarer de å engasjere, og vanskelighetsgraden er ikke verre enn at du kan komme deg gjennom det meste uten å dø alt for mange ganger. Dette høres ikke ut som en 6/10. Trodde spillet skulle ende på 3 eller 4 etter å ha lest teksten. Endret 9. august 2012 av oerhört 1 Lenke til kommentar
minecraftia Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kunne virkelig tenkt meg å sett et bedre zombie spill til Xbox360... Gjerne en konsollversjon av arma 2's Day Z... Dette hørtes litt kjipt ut for min del Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har anmelderen noen gang spilt et plattformspill fra sjangerens storhetstid? Prøving og feiling og perfeksjonering av knappekombinasjoner er jo hva det hele handler om, eller? Du kan ikke planlegge alt på forhånd og vente at det skal funke vettu! ;D Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg venter fortsatt på et bra fps survival-spill med zombier. Da mener jeg skikkelige zombier, og ikke de som løper. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (...) Dette høres ikke ut som en 6/10. Trodde spillet skulle ende på 3 eller 4 etter å ha lest teksten. 6/10 i spillverdenen er det samme som 2/6 i filmverdenen. Forstå det den som kan... Lenke til kommentar
Boonji Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg lasta det ned da det kom og syntes det var morsomt. Jeg er ganske kresen på spill og gidder sjelden å spille mer enn ti minutter hvis det er dårlig. For meg er det bare en måleskala: "anbefales" eller "ligg unna". Dette var anbefales for min del. Man runder det på en kveld da, det skal være sagt. Men det er jo ikke akkurat dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå