zoneman Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg kjøpte for en stund siden EQ ruins of kuna få å prøve meg på mmorpg da fenget det meg ikke å esken forsvant ned skuffen, nå har jeg funnet frem esken i gjen å tengte kanskje å spille i gjen, eneste er om det er noen her som spiller det å har noen mening om det er verd det eller om jeg skal ta en tur i butikken å skaffe DAoC eller noe annet?. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Anarchy Online er verdt en kikk. Det er et godt alternativ. Har du bredbånd kan du laste det ned spillet og spille gratis i 7 dager før du må bestemme deg. Fet grafikk, og det blir færre og færre tekniske problemer. Historien er kul også. <a href="http://www.anarchy-online.com">Anarchy Online</a> Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Det har jeg å gått lei synes det blir for mye oppdrag som har for lite med resten av verden osv. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg fatter liksom ikke hva som er å artig med å springe rundt i everquest å drepe mus og biller. I spillet så er det action i 3min,så skal man ladde seg opp i de neste 30minuttene. Jeg har aldri spilt everquest men naboen min spiller det 10timer hvert døgn, og de få gangene jeg har sett på han spille det,så fatter jeg bare ikke hvordan han klarer å sitte å spille uten pause. ps! ikke ta dette som kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå