Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam funker fjell, er på 88%.

Og det fikk du til å fungere?

Jeg fikk bare mld om at jeg måtte laste ned den andre launcheren siden det er Probiensat eller hva de brødgjøkene heter som trenger penger :/

Glem det... feil konto :p

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Virker som de må kjøpe ny Gateway, de har visst kjøpt en dårlig en. Får bare 502 Bad Gateway når jeg prøver å registrere meg.

Edikk: Fikk registrert meg, men får ikke logga inn i spillet. Hvorfor skjer alltid det når jeg prøver sånn MMO-shit?

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Har visst to kontoer nå, men det hjelper ikke når jeg ikke får starta hverken Steam-versjonen eller den vanlige. Steam sier jeg må ha den vanlige versjonen, og den får jeg logga meg på, men ingenting skjer etter jeg logger meg på.

Det var min sjanse til spillet.

Lenke til kommentar

Glemte av å kjøpe alpha squad, litt surt.

Jeg var en ganske god pilot i planetside 1, men herregud så dårlig jeg er i planetside 2. Har et rimelig stort antall krasj etterhvert. Finner en fiende, skal snu å sikte meg inn og avløse en salve, det ender som regel opp med meg som feilberegner og krasjer i bakken.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Glemte av å kjøpe alpha squad, litt surt.

Jeg var en ganske god pilot i planetside 1, men herregud så dårlig jeg er i planetside 2. Har et rimelig stort antall krasj etterhvert. Finner en fiende, skal snu å sikte meg inn og avløse en salve, det ender som regel opp med meg som feilberegner og krasjer i bakken.

Tar tid å lære ja, jeg klarer som regel å ta en og så blir jeg skutt ned. Kanskje du kan snappe opp noen triks av han her:

Lenke til kommentar

Har lasta ned fra Steam, har både SOE konto og en Prosieb konto, prøver å logge på launcheren fra steam med ProSieb kontoen, men får melding om feil brukernavn/passord, så har en tanke om at nedlastingen fra Steam er for US serverne? Eventuelt er det mulig å bytte fra US launcheren til EU launcheren via Steam slik at jeg får logget inn?

Lenke til kommentar

har søkt litt på net og forum å brukere sier at folk i eu må laste ned fra planetside sin eu side. fikk lasta ned launcher. men får ikke laget konto og ser ut som man må logge inn for at den skal starte å laste ned. får vell prøve igjen i morgen

Tusen takk for at du sa i fra :)

Edit: Noen andre som har problemer med "www.planetside2.eu" nettsiden?

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...