Bruker-146784 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Fikk betakode i dag fra Eurogamer.net. Skjønner ingenting av spillet. Vet ikke hvor jeg finner kamper heller. Endret 11. oktober 2012 av fantomena Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Fikk betakode i dag fra Eurogamer.net. Skjønner ingenting av spillet. Vet ikke hvor jeg finner kamper heller. Haha. slet med det samme. Trykk "M" for å åpne kartet så velger du en av stedene hvor det er et slikt "kamp" ikon og trykk instant action eller hva det heter. Da teller den ned så blir du plutselig skutt ned fra himmelen i det området Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Han glemte å fortelle at du blir skutt i filler innen 1 minutt Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Se her ja, denne tråden har jeg lett etter! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Han glemte å fortelle at du blir skutt i filler innen 1 minutt Jo, men du kan i de fleste tilfeller spawne litt nærmere Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Dette spillet så fett ut. Når er release ? Endret 13. oktober 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tror det blir release i løpet av Desember. Å jepp Planetside 2 er fett Er litt komplisert å sette seg inn i, men når man begynner å skjønne litt mere så blir det bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) 292 kroner for å kjøpe seg inn i betaen... Goodies inkludert. Veit lite om spillet, men det ser satans morsomt ut. Gleder meg til å prøve det. Endret 13. oktober 2012 av JonasKFC Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Nokon som treng en beta key? Send meg ein PM om du vil prøve det ut Beklager folkens... Key er tatt! Endret 14. oktober 2012 av Efagimo Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Får ikke logget inn på nettsiden for å registrere beta key. Noen andre som sliter? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Flere som opplever at fienden plutselig blir usynlig for så å dukke opp 2-3 meter unna? Er utrolig irriterende når man står å skyter på h*n. De er forresten ikke infiltrators. Kan det være nettet mitt det er feil med eller hardwaren min som ikke takler spillet helt? Merker visst det er mange på en plass at problemet blir værre. Teammates kan også bare plutselig bli usynlig for så å dukke opp en helt annen plass. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Er det noen av dere her inne som spiller PS2? Kunne tenkt meg å hatt noen jeg kunne ha spillt med som bruker mic Endret 22. oktober 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Jeg spiller det, men musa mi er bugga. Må sende den inn for reparasjon, før jeg får spilt noe mer. Kan godt si ifra, når jeg får spilt igjen. Endret 23. oktober 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Må være det beste jeg har noengang spilt selv med ganske dårlig optimisering og mange bugs atm. beta er beta! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Må være det beste jeg har noengang spilt selv med ganske dårlig optimisering og mange bugs atm. beta er beta! Enig Er litt vanskelig uten et fungerende squad, men ellers er det mitt favoritt FPS atm Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kan egentlig aldri gå tilbake til Bf serien etter dette spillet. 64 blir liksom patetisk etter et storartet angrep mot en base med 100+ spillere. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Blir litt feil å sammenligne BF og Planetside. Det jeg savner i Planetside er våpen følelsen og destruction som BF har. Destruction er nok litt vanskelig med tanke på størrelsen i planetside, men våpnene synes jeg de kunne ha gjort noe med. Alle våpnene føles alt for like å lyden er omtrent den samme om du bruker laser eller krutt og kuler. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) nå er ny gaminrigg oppe og går! så blir litt mer spill på meg. spiller VS på EU serveren under navnet Stagga. bare å legge meg til så kan vi få litt squad spilling opp og gå. skulle vi ha laget et forum-outfit? har også en ekstra betakey til førsteman. som PM-er Endret 27. oktober 2012 av Stagga89 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Nå får jeg ikke spillt pga serveren er full. Må jeg lage en ny karakter på en ny server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå