1BlueAnd1White Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 bare 2 uker til jeg kan kjøpe en gaming-pc gleder meg til å prøve planetside 2 Lenke til kommentar
sporadisk Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Noen aktive her? Prøver å samle inn norske Vanu-folk til en outfit (YMSE) på woodman https://players.planetside2.com/#!/outfits/?outfit=37513337704304286 Endret 27. juni 2013 av sporadisk Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Prøver å sette meg inn i Planetside 2, men virker så omfattende at eg mister lysten å spille. Noen som har noen gode guides, eller kunne tenkt å spille med meg? Endret 28. juni 2013 av Eslu Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hjelper nok stort om du får en veteran eller to på skype så de kan veilede deg litt i starten. For PS2 er ikke newbie vennlig når det gjelder "WTF do I do now?" faktorene. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Prøver å sette meg inn i Planetside 2, men virker så omfattende at eg mister lysten å spille. Noen som har noen gode guides, eller kunne tenkt å spille med meg? Det enkleste er å joine en Outfit når man er ny. Vet ikke hvilken server du spiller på, men det er iaf. en haug med norske på Woodman, så det er sikkert mulig å sende en tell og få en invite. Er du på Cobalt og spiller NC kan du få en invite til reapers om du vil, vi har omtrent 2K medlemmer så det er alltids noen som kan svare på spørsmål osv. En del er også mer en villige til å ta med seg nybegynnere i kjøretøy og forklare underveis. Søk også litt på youtube. Det er en del som har serier hvor de tar for seg hver minste bit av spillet, fra våpen til logistikk. Ellers får du bare slenge ut noen spørsmål i tråden Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Må nesten ha et outfit for at spillet skal være verdt bryet. "Hva du skal gjøre" er jo ikke så komplisert egentlig - bare å finne en åpen squad og skyte på folk som har feil farge, men det blir veldig fort kjedelig om du ikke har et outfit med voice og litt koordinasjon (og gjerne et par veteraner som gjør de fancy tingene). Det som gjør PS2 spennende (persistence) kan også få det til å virke litt meningsløst, siden man ikke kan "vinne en runde", og uansett hvor mye av kartet man tar, så risikerer man at det er snudd på hodet dagen etter. Så et outfit som kan gi deg greie og konstruktive short-term objectives blir viktig ikke bare fordi det er morsommere å spille med andre, men for å ikke bli lei av selve strukturen i spillet. Spiller på Miller selv, siden det var der Rock Planet Shotgun (VS) endte opp. Litt frustrerende at TR alltid er i solid overtall. Som tidligere i dag, så blir det aldri sånn at alerts egentlig er en konkurranse om å faktisk vinne, det handler bare om å sørge for at TR ikke vinner med altfor mye. Endret 29. juni 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
sporadisk Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Minner folket på at det er double XP weekend fra og med i går natt til og med søndag Endret 4. juli 2013 av sporadisk 2 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Minner folket på at det er double XP weekend fra og med i går natt til og med søndag + salg av flare gun NS versjonen har tilfeldige farger. Lykke til med å få auraxium medaljen på den Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 + salg av flare gun NS versjonen har tilfeldige farger. Lykke til med å få auraxium medaljen på den +40% på station cash (kun i dag). Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 noen som vet om en norsk outfit jeg kan joine? Lenke til kommentar
sporadisk Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Scroll oppover noen centimeter Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Scroll oppover noen centimeter Hvordan blir jeg med da? må jeg bli invited? Lenke til kommentar
Blackhawk_ Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Libertys Call er en Outfit med medlemer fra det fleste land som bruker Teamspeak og vi har ett lite forum oss og bruker. Ikkje en stor Outfit men en solig god jeng som spiller og trener. Fleste er litt opp i alder 24+ og oss krever 18 år for og bli med. Nå under sommer ferien så har oss tatt ned aktiviteten sommer og sol og en burde være mer ute grille og drikke pils :-) Men forsatt del folk som spiller. Server: Woodman Faction: New Conglomerate Nick: Blackhawk Outfit: Libertys Call Lagspill/trening/ Teamspeak: ts.libcall.eu For mer info stikk inn om teamspeak serveren eller planetside forum https://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/libertys-call-open-day-mature-outfit-europe-only.68036/ Endret 15. juli 2013 av Blackhawk_ Lenke til kommentar
sporadisk Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Om du derimot spiller Vanu på Woodman er det en (liten) outfit der som har norsk ledelse og stor andel norske medlemmer. Vi snakker engelsk om vi kjører public squad eller har engelske outfit-medlemmer med oss, men ellers går det i norsk. Ta kontakt med WestVanKlank eller Am3k for en invite Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg driver å laster ned Planetside 2 nå. Er Rock Planet Shotgun bra for nybegynnere? Eller er det kun erfarne spillere som blir akseptert? Jeg har lest litt på nettsida dems, men ser ikke noe om krav til erfaring, ei heller om det er greit å være nybegynner. Jeg har logget meg inn på Mumble servern med karakternavnet jeg kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg opplevde dem som veldig nybegynnervennlige da jeg selv var ny, og så vidt jeg kan forstå er de fremdeles det. Bare å høre etter på Mumble og være hyggelig, så går alt fint. Om det er nok nye folk på samtidig kommer en av offiserene til å kjøre en Outfit Introduction (også over mumble), men det er ikke noe tidsfrist på å gjøre det. Var veldig mange jeg trodde var regulars alt på den forrige, liksom. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 https://recruit.soe.com/ Noen som har lyst til å bli rekrutert? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Kjapt spm. Noen som ikke har mulighet til å bruke/velge medic eller repair tool etter siste patch (de står som "locked")? Vet ikke helt om det er GU13, eller den siste hotfixen? Har postet på SOE forumet, men ingen har svart, og jeg har bare fått beskjed om å slenge inn en bug report. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Noe liv her? Nå har planetside 2 blitt optimalisert noe helt sykt, før kjørte jeg det på 30 fps på maks i 1920x1080, nå kjører jeg det på 60 fps i 2560x1600 på maks. Meg og en kamerat har flydd mye i liberator. Begynnte å ta opp kills, her er for dem 2 siste dagene: http://youtu.be/g2IDgS73MU0 Endret 21. november 2013 av Ekinorak Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har liksom ikke hatt noen å spille med så ga litt opp PS2. Fantastisk artig spill når man er flere, men gørr når man er lonewolf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå