Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å sette meg inn i Planetside 2, men virker så omfattende at eg mister lysten å spille. Noen som har noen gode guides, eller kunne tenkt å spille med meg? :)

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Prøver å sette meg inn i Planetside 2, men virker så omfattende at eg mister lysten å spille. Noen som har noen gode guides, eller kunne tenkt å spille med meg? :)

Det enkleste er å joine en Outfit når man er ny. Vet ikke hvilken server du spiller på, men det er iaf. en haug med norske på Woodman, så det er sikkert mulig å sende en tell og få en invite.

Er du på Cobalt og spiller NC kan du få en invite til reapers om du vil, vi har omtrent 2K medlemmer så det er alltids noen som kan svare på spørsmål osv. En del er også mer en villige til å ta med seg nybegynnere i kjøretøy og forklare underveis.

Søk også litt på youtube. Det er en del som har serier hvor de tar for seg hver minste bit av spillet, fra våpen til logistikk.

Ellers får du bare slenge ut noen spørsmål i tråden :)

Lenke til kommentar

Må nesten ha et outfit for at spillet skal være verdt bryet. "Hva du skal gjøre" er jo ikke så komplisert egentlig - bare å finne en åpen squad og skyte på folk som har feil farge, men det blir veldig fort kjedelig om du ikke har et outfit med voice og litt koordinasjon (og gjerne et par veteraner som gjør de fancy tingene). Det som gjør PS2 spennende (persistence) kan også få det til å virke litt meningsløst, siden man ikke kan "vinne en runde", og uansett hvor mye av kartet man tar, så risikerer man at det er snudd på hodet dagen etter. Så et outfit som kan gi deg greie og konstruktive short-term objectives blir viktig ikke bare fordi det er morsommere å spille med andre, men for å ikke bli lei av selve strukturen i spillet.

Spiller på Miller selv, siden det var der Rock Planet Shotgun (VS) endte opp. Litt frustrerende at TR alltid er i solid overtall. Som tidligere i dag, så blir det aldri sånn at alerts egentlig er en konkurranse om å faktisk vinne, det handler bare om å sørge for at TR ikke vinner med altfor mye.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Libertys Call er en Outfit med medlemer fra det fleste land som bruker Teamspeak og vi har ett lite forum oss og bruker.

Ikkje en stor Outfit men en solig god jeng som spiller og trener. Fleste er litt opp i alder 24+ og oss krever 18 år for og bli med.

Nå under sommer ferien så har oss tatt ned aktiviteten sommer og sol og en burde være mer ute grille og drikke pils :-)

Men forsatt del folk som spiller.

Server: Woodman

Faction: New Conglomerate

Nick: Blackhawk

Outfit: Libertys Call

Lagspill/trening/

Teamspeak: ts.libcall.eu

For mer info stikk inn om teamspeak serveren eller planetside forum

https://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/libertys-call-open-day-mature-outfit-europe-only.68036/

Endret av Blackhawk_
Lenke til kommentar

Om du derimot spiller Vanu på Woodman er det en (liten) outfit der som har norsk ledelse og stor andel norske medlemmer. Vi snakker engelsk om vi kjører public squad eller har engelske outfit-medlemmer med oss, men ellers går det i norsk.

Ta kontakt med WestVanKlank eller Am3k for en invite :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Jeg driver å laster ned Planetside 2 nå. Er Rock Planet Shotgun bra for nybegynnere? Eller er det kun erfarne spillere som blir akseptert? Jeg har lest litt på nettsida dems, men ser ikke noe om krav til erfaring, ei heller om det er greit å være nybegynner. Jeg har logget meg inn på Mumble servern med karakternavnet jeg kommer til å bruke.

Lenke til kommentar

Jeg opplevde dem som veldig nybegynnervennlige da jeg selv var ny, og så vidt jeg kan forstå er de fremdeles det. Bare å høre etter på Mumble og være hyggelig, så går alt fint. Om det er nok nye folk på samtidig kommer en av offiserene til å kjøre en Outfit Introduction (også over mumble), men det er ikke noe tidsfrist på å gjøre det. Var veldig mange jeg trodde var regulars alt på den forrige, liksom. :p

Lenke til kommentar

Kjapt spm. Noen som ikke har mulighet til å bruke/velge medic eller repair tool etter siste patch (de står som "locked")? Vet ikke helt om det er GU13, eller den siste hotfixen?

Har postet på SOE forumet, men ingen har svart, og jeg har bare fått beskjed om å slenge inn en bug report.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...