Papirkurven Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Satser på at det blir mere balansert og bedre rendering distance i fremtiden, for dette spillet har enorm potensiale, og kan være ekstremt gøy å spille, men når ground units tar vehicles så lett som de gjør nå, blir det ikke morsomt. Og håper de nerfer anti-tank mines! Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Imho er mye av problemet dual lockon mot både AA og AT. Tving folk til å velge enten eller, så blir ikke random HA grupper så OP at de kan kjøre lockdown av ALT av vehicles i en radius av 1000 meter. Det ville hjulpet endel, men selvsagt ikke ungått rendering issues. Jeg sa det var idiotisk med dobbel lock allerede da Annihilatoren kom, det ble bare værre da den ble "fikset". Jeg for min del synes det er unødvendig mye syting pga. lock-on, men vi er alle forskjellige. Btw så er det 500m rekkevidde, og ikke 1000m. Endringer (uansett om man liker de eller ikke): Hot Fix Summary : Depot - G30 Walker and G40-F Ranger now available for Sunderer Membership status info pane will correctly show players’ membership tier Medical kits can be resupplied again The Stronghold will no longer occasionally spawn players at a bad location Prowler Anchor projectile speed bonus was incorrectly set too high Hill climbing restrictions on Flash Turbo removed Improved some oddities with vehicle collision causing excessive damage Fixed some issues with fall damage being a little more punishing than it should have been – especially falling onto vehicles Gameplay adjustments: Nanite Auto Repair System Disabled from damage time decreased by 2 seconds. Amount of damage repaired increased for all vehicles ESF Composite Armor Increased bonus against flak by 5% each rank. Increased bonus against small arms fire by 2% each rank. M14 Banshee Increased direct hit damage to 140 (up from 110). Magazine certline adjusted to 6/9/12/15. Lock-on weapons (A2A Missiles & Lock-on heavy assault weapons) Lock-on Angle reduced. Targets must be closer to the center of the crosshair in order to lock-on. NS Annihilator Base lock-on acquire time increased from 2 seconds to 3 seconds. http://forums.statio...-07-2013.91131/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Diameter da, ikke radius. Lock on spammen hadde vært helt grei den, om vi kunne skutt tilbake. Men p.g.a. renderdistance på inf nå, kombinert med lockon warning bug, så får man ingen advarsel før raketten allerede er på vei og man har ingen måte å vite fra hvilken retning den treffer. Og heller ingen måte å skyte tilbake på fordi infanteriet ikke rendrer. Hvis du ikke ser problemet med det så vet ikke jeg... Synd de ikke benyttet muligheten til å redusere lockon range for AT på Annihilator. Det ville hjulpet kraftig. Forstår rangen på air, for de er kjappe og har mye rom å bevege seg på, men BVR lockons på tanks og andre kjøretøy? Endret 8. februar 2013 av MrLee Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Diameter da, ikke radius. Lock on spammen hadde vært helt grei den, om vi kunne skutt tilbake. Men p.g.a. renderdistance på inf nå, kombinert med lockon warning bug, så får man ingen advarsel før raketten allerede er på vei og man har ingen måte å vite fra hvilken retning den treffer. Og heller ingen måte å skyte tilbake på fordi infanteriet ikke rendrer. Hvis du ikke ser problemet med det så vet ikke jeg... Jeg ser problememet med renderdistance etc., men jeg ser ikke Annihilator som et stort problem i seg selv. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 PhysX effects er endelig ute! Ser helt rått ut i store kamper! 1 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Det er bare "ute" som i at du kan enable det i ini filen: http://forums.statio...-3#post-1228617 This feature is unsupported at this time. It IS all about visual fluff and there is no need to turn it on now unless you just want to see what it will look like. When working properly, it is 90% eye candy and a small potential performance improvement. Right now, my personal experience is practically no decrease in performance, then I get stuttering, then the 20fps, then crash. nVidia is working on the issues and will have them resolved asap. Again, that's why we didn't tell anyone about it. Still a feature in testing. I don't mind if you turn it on, that's cool, but expect there may be some badness while nVidia finishes things up. Thanks folks! Skal uansett teste det når jeg er ferdig med Wreck-IT Ralph for det ser unektelig bra ut Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fungerte ikke så bra. Testet med CPU, hver av GPUene og med/uten SLI. FPSen er det samme som før, men det "hakker" litt for mye til at det er verdt det. Ser jævlig bra ut, og det trengs litt eye candy, så jeg håper de fikser det snart. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hotfix 13.02.2013 Players may note the following changes: Alpha Squad boosts were regranted with full six months and extra bonus to resources and experience. All Alpha Squad players must re-equip the new boost. Depot – New Mana Anti-Vehicle Turret available for purchase. Light Assault – Fixed a bug where jump jet cert progression would not properly Invulnerability for revived players has been removed Effect added to help indicate temporary invulnerability on respawn Membership status window should correctly display loyalty level Missiles locked on to the vehicle in flight will again provide audio/visual indicators Fixing descriptions of the Mosquito M14 Banshee magazine certs 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvordan skur man på PhysX? Valget er synlig for meg i spillet, men det er ikke mulig å skru på ettersom det er gråa ut. Jeg har sett gjennom "UserOptions" fila uten å finne funksjonen, så har derfor lagt det til selv. Eneste som da endres er at det blir huka av i spillet. Funksjonen er fortsatt gråa ut ut og ingen PhysX er til syne Kan det ha noe med at jeg ikke spiller på max settings? Har 88% render quality og det meste på Medium settings fordi prosesoren min ikke takler mer. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvordan skur man på PhysX? Valget er synlig for meg i spillet, men det er ikke mulig å skru på ettersom det er gråa ut. Jeg har sett gjennom "UserOptions" fila uten å finne funksjonen, så har derfor lagt det til selv. Eneste som da endres er at det blir huka av i spillet. Funksjonen er fortsatt gråa ut ut og ingen PhysX er til syne Kan det ha noe med at jeg ikke spiller på max settings? Har 88% render quality og det meste på Medium settings fordi prosesoren min ikke takler mer. Jeg hadde samme problemet. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Startet å spille litt igjen, etter en ganske heftig pause. Er som en gammel kjærest; man slutter aldri å ha følelser for dem.. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg hadde samme problemet. Gjorde ikke så mye annet enn å legge til/endre: [Rendering] ForceGpuPhysics=1 GpuPhysics=1 GraphicsQuality=5 TextureQuality=0 Jeg bruker dog siste beta driver fra Nvidia. Jeg har bare hentet det fra SOE-forumet, men jeg har også en del høyere innstillinger enn High fra før, så vet ikke om de har noe å si. http://forums.statio...the-game.92569/ Endret 13. februar 2013 av MultiForce Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Er det bare meg eller er forumet som folk linker til her alltid nede for maintenance? Endret 13. februar 2013 av Dofty Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er nok bare deg. Kom inn nå uten problem. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ok, AV turret var en forbanna TOW missil. Elsk! Nå blir MANA turreten brukt til annet enn bare ammopack! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Likte de PhysX effektene, ble ganske kult når det er full action. ^^ Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ok, AV turret var en forbanna TOW missil. Elsk! Nå blir MANA turreten brukt til annet enn bare ammopack! Den er fantastisk. Det er rimelig risikabelt og bruke den, men den er så effektiv når man først er i den rette situasjonen at det er helt rått. Fikk 6 sunderer på en liten halvtime i går, og mer skal det bli! Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ny turret? Koster den Certs eller SC? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ny turret? Koster den Certs eller SC? 700SC eller 1000cert Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 700SC eller 1000cert Hørtes veldig interessant ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå