Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg at det er mer realistisk å organisere slikt litt nærmere release. Ettersom de tar sikte på release før nyttår en gang, så antar jeg det blir ett par mnd. etter :p

Spørs det, men må si at de stiller med et veldig spillbart produkt allerede. Er litt hektet jeg :blush:

Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å sette meg ned å spille for å bli møtt av denne beskjeden :(

Game Error G4

Malfunction:

gameError.defaultMessage

Noen som vet om en fix? Nå har jeg avinstallert og installert på nytt uten at det hjalp. Prøvde å skru av firewall og antivirus uten at det heller hjalp. Please help me...

Lenke til kommentar

Har nesten gitt opp litt inntil de slutter med 1 server pr region testinga. det er enten umulig å komme inn (primetime) eller manblir disconnecta på 2 sek.

Har bare komt inn en gang stabilt de siste dagene. Var ikke imponert av det nye kontinentet, men så håpte jeg vel på litt mer vegetasjon og slikt enn det første...

Lenke til kommentar

Har nesten gitt opp litt inntil de slutter med 1 server pr region testinga. det er enten umulig å komme inn (primetime) eller manblir disconnecta på 2 sek.

Har bare komt inn en gang stabilt de siste dagene. Var ikke imponert av det nye kontinentet, men så håpte jeg vel på litt mer vegetasjon og slikt enn det første...

Har ikke hatt noe problemer med å koble til eller at jeg blir disconnecta, bortsett fra forrige søndag. Spilt hver dag siden det.

Iskontinentet er litt traust og kjedelig, men har passet meg bra, som kjører Heavy Assault og liker å skyte på litt langt hold. Mye morsom infanteri-action de siste dagene.

Lenke til kommentar

Ang. flyving.

Fant ut at vi skal prøve å koordinere/trene på å bekjempe Fighters med liberator ved at piloten kjører en barrel roll slik at belly gun kan få vinkel på evt. mosquitoer eller reavere som følger etter liberatoren. Ett par treff fra main gun på den bør være nok til å få dem til å stikke av, i tillegg til en evt. AA tailgun...

Klarte det en gang mot en liberator som fløy over oss (150mm HEAT gjorde vondt for dem :D), så det bør jo gå med Fighters også, med endel trening.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ang. flyving.

Fant ut at vi skal prøve å koordinere/trene på å bekjempe Fighters med liberator ved at piloten kjører en barrel roll slik at belly gun kan få vinkel på evt. mosquitoer eller reavere som følger etter liberatoren. Ett par treff fra main gun på den bør være nok til å få dem til å stikke av, i tillegg til en evt. AA tailgun...

Klarte det en gang mot en liberator som fløy over oss (150mm HEAT gjorde vondt for dem :D), så det bør jo gå med Fighters også, med endel trening.

Ja, dette har vi også forsøkt på. En teknikk som fungerte for ene piloten vår var å fly i 3. person for å vinkle rumpa inn mot målet :)

Har aldri i mitt liv prøvd å fly med mus og tastatur før, så kudos til de som mestrer det. Synes gunnerne er litt merkelig plassert på f,eks galaxy. Enten må du skyte de som er rett under eller så må du skyte de som er rett over.

Om du har en dyktig pilot, vil han ofte forsøke å vende kanonene mot målet, ved å fly opp ned eller på sida.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Har aldri i mitt liv prøvd å fly med mus og tastatur før, så kudos til de som mestrer det. Synes gunnerne er litt merkelig plassert på f,eks galaxy. Enten må du skyte de som er rett under eller så må du skyte de som er rett over.

Liberatoren er jo VTOL. og er stillestående av seg selv når man har kontrollene nøytrale. Forøvrig så er flyene i PS2 mye lettere å kontrollere enn f.eks. flyene i BF3. Mye fordi det i det går litt saktere generellt.

Det viktigste for å fly er å vite når man skal komme seg til H bort, Vite hvordan man skal vinkle liberatoren slik at belly gun får vinkel.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...