Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og hallo ;)

Er det noen her som spiller på Lithcorp EU? Jeg spiller med en liten gruppe på 12 stykker som heter CPG (Squads kaller vi for CPGNorway "Alpha"/"Bravo" etc.) og bare lurer litt på om det er noen folk her som spiller på samme server.

Navnet er Cercuitspark hvis noen lurte :)

Lenke til kommentar

Spent på hvordan ytelsen på spillet blir med dette. Sliter nokk som det er nå. ^^

Ser uansett jævli rått ut.

Greit nok, det er prosessoren som er flaskehalsen min. Hvis du trykker Alt + F i spillet ser du FPS og flaskehals under kartet.

De må få orden på renderdistance før de jobber med slikt :no:

Er ikke dette del av morgendagens patch?

Lenke til kommentar

Priority threat rendering ja. Betyr ikke at man uansett kommer til å ha fullt av folk som ikke rendrer, bare at f.eks. fly ser AA MAXer på lengre avstand, Tanks ser muligens HA på lengre avstand? Vet ikke om de har tenkt å implementere det. Vil tanks se alle med C4 på lengre avstand enn nå? Hva med infanteri, ettersom alle er en trussel mot dem?

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Friendly fire er faktisk noe jeg ikke skjønner helt HVORFOR de har implementert i spillet. Jeg mener... Det er jo bare sykt irriterende og selvmotsigende. Hvorfor skal de ha no-collision på players, men samtidig friendly-fire?

Ellers hadde det blitt sykt mye spray and pray, blir mer skillbasert med. Gameplay over logikk.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers hadde det blitt sykt mye spray and pray, blir mer skillbasert med. Gameplay over logikk.

Mer irriterende enn skillbasert hos meg hvertfall. Siden det er F2P, så har de jo en massiv rangering av spillere som går fra nybegynnere til prospillere. Jeg blir hvertfall drept hele tiden av teammates som står inni meg og skyter. Jeg gjør også det samme da jeg ikke legger merke til at jeg står sammen med en spiller.

Lenke til kommentar

Mer irriterende enn skillbasert hos meg hvertfall. Siden det er F2P, så har de jo en massiv rangering av spillere som går fra nybegynnere til prospillere. Jeg blir hvertfall drept hele tiden av teammates som står inni meg og skyter. Jeg gjør også det samme da jeg ikke legger merke til at jeg står sammen med en spiller.

Rart, det har jeg ikke lagt merke til.

Lenke til kommentar
Friendly fire er faktisk noe jeg ikke skjønner helt HVORFOR de har implementert i spillet. Jeg mener... Det er jo bare sykt irriterende og selvmotsigende. Hvorfor skal de ha no-collision på players, men samtidig friendly-fire?

Har du sett nade spam på samme måte som i andre FPS spill (battlefield 3 f.eks?) Nei? That's why.

Mangel på Friendly fire dummer ned spillet. Ja det er dritt å bli skutt av egne i ny og ne, men hva hadde vært mer kipt? konstant grenade/RPG spam? Kjøretøy som sheller tårn og andre baser uten å trenge å bry seg om det er friendlies i nærheten? Nei takk sier jeg.

Sistnevnte problemstilling løses ved å plassere seg smartere. Ikke stå midt i døråpningen når dere spawncamper (Det er vel eneste situasjonen der det har forekommet hos meg)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig når man har drept for mange teammates? Har fått 2 ganger "This is your last warning.."

Men da har jeg som regel bare logget ut.

Hater friendlyfire jeg også, men skjønner hvorfor de har det. Jeg hadde ikke brydd meg dog om de fjernet det.

Værste jeg vet er idioter som stiller seg forran meg når jeg skyter. Folk kan være så ekstrem dumme iblant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...