MultiForce Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Dette kan være et dumt spørsmål, men kan man ha shotgun som secondary gun? Nope. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) 780.00kr billed every 12 months Du blir trukket 780 kr en gang pr år. Måned prisen som står oppført er for at du skal kunne sammenligne med de andre abonnementene, og se hvor mye "kvantumsrabatt" man får. Endret 29. desember 2012 av Crowly Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Nope. Men man kan ha underbarrel shotgun om man har rett våpen (Equinox og Solstice SF) som medic, light assault og Engineer. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Noen som vet hvilken nvidia driver som funker best for PS2? Jeg bruker 310.70 så lurer på om det er noen andre der ute som er bedre? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Men man kan ha underbarrel shotgun om man har rett våpen (Equinox og Solstice SF) som medic, light assault og Engineer. Joda... tenkte bare sånne "ordentlige" Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Noen som vet hvilken nvidia driver som funker best for PS2? Jeg bruker 310.70 så lurer på om det er noen andre der ute som er bedre? mener det skal være en beta-driver der det spesefikt står om forbedringer i PS2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Tror den driveren er inkludert i 310.70. Jeg merket hvertfall ikke noe forskjell fra da jeg hadde Beta driveren til 310.70 som jeg har nå. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg lurer på hvorfor det står «Not recommended» på planetside i Nvidia patchen, det står både på beta-patchen og den nyeste... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Noen flere som har problemer med Woodman i kveld? Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ja det har vi, 6 stk som bare blir disconecta Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 "Bra". Da er det ikke bare meg... Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hallois Kommer rett fra BF3, holder på å laste ned PS2 på steam nå. Har sett noen videoer på youtube for å lære litt. I PS2 spiller tråden så har de fleste her inne har valgt Vanu Sovereignty. Er det en spesiell grunn at dere valgt dem? Den eneste forskjellen jeg ser nå er de er lilla... enlighten me please Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg valgte Vanu fordi jeg har erfaring med dem fra PS1 (om enn så lite) og mine venner valgte vanu fordi de spillte vanu i 1eren også. Så jeg horet vanu på forumet her i lang tid, så jeg kan muligens ta litt av skylden. Og når folk så hvor så mange andre spillte, så ballet det på seg. Vanu har forøvrig de kuleste MBT beste fighter og veldig greie håndvåpen. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 De er lilla, og har tights. pluss alt det MrLee sa. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Vanu har forøvrig de kuleste MBT beste fighter og veldig greie håndvåpen. Det er jo din mening da jeg er ikke enig med deg så Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Jeg spilte Vanu først, så poppet denne: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8AmZvwAbUn4 Valget var da veldig enkelt, Total Biscuit FTW! Endret 1. januar 2013 av Greddi Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg spilte Vanu først, så poppet denne: http://www.youtube.c...d&v=8AmZvwAbUn4 Valget var da veldig enkelt, Total Biscuit FTW! Jeg får lyst til å drepe Tobuscus.... Greit nok at det ikke skal være blodseriøst, men han er en parodi på en parodi. For en IDIOOOOOT! Han fucka opp Vanu for meg Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Mer TR propaganda : http://www.youtube.com/watch?v=LL2_Wpq8new&list=UUy1Ms_5qBTawC-k7PVjHXKQ&index=24 http://www.youtube.com/watch?v=_mapVeHk_oE Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Spillte Vanu først jeg og, men bytta til TR, angra ikke et sekund. Mest pga. BuzzCutPsycho og Terrex som jeg følger med på Twitch. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hvordan er det på Woodman, og andre servere for den saks skyld, når det gjelder vilje til å ta baser? Som NC på Cobalt begynner jeg egentlig å bli dritt lei hele greia. I praksis er alt som skjer at vi på død og liv skal ta Crossroads/Crown 24/7. Om vi har Crown sitter flesteparten der uansett om alt annet går til helvete. Det er alltids noen få squader/outfits rundt om kring som prøver seg på diverse, men det dør fort ut. Alt som dukker opp på [ORDER] etc. er bare Crown-møl, og det å komme med noen andre forslag er som å prate til en vegg. Liker spillet, og jeg trives godt med NC sine våpen etc., men som vanlig er det verre med spillerne. Litt (eh.. ALT) for mye SC brukt på duden min til at jeg vil bytte server med det første, men man bør kanskje teste ut andre servere uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå