Raul07 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Har du skaffet Foregrip og 1x red-dot siktet? Etter jeg skaffet det er det null problem og ha bra KD. Er jeg til "jorda" har jeg vell 2-5 KD. Er jeg i lufta har jeg 15-20 i KD Red dot siktet har eg fått meg. Ikke foregrip. Er bare lvl 7 tror eg enda. har satt prinsipp at eg ikke skal bruke noen penger på dette spillet. Og det skal klare. Endret 26. desember 2012 av Raul07 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 har satt prinsipp at eg ikke skal bruke noen penger på dette spillet. Og det skal klare. Det samme sa jeg da jeg prøvde spillet, men nå angre jeg på at jeg ikke slo til på tilbudet med trippel SC for noe dager siden (har ennå ikke brukt penger på spillet) 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg kan opprette et nytt outfit som kan "erstatte" rotten company, men det blir først om noen dager. Kom gjerne med forslag til navn! Det kommer til å bli et outfit for alle, og voicechat vil foregå på norsk. så sleng ut forslag til navn her(det settes pris på smarte humoristiske navn.) Vikings in Disguise [VID] 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vi må vel ha noe viking i navnet Team Viking kunne jo å ha vært noe Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 De berømmelige ultrainnstillingene gjorde susen. Lempet inn det som står i denne bloggen: http://www.game-deba...actually%20work FPS'en er den samme (lave) for min del. Det mest positive er natten, den ser mye bedre ut. Lettere å se forskjell på ting, og nordlyset ser mye bedre ut. Slo av motion blur etterpå siden jeg ikke kan fordra det, men ellers en bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 De berømmelige ultrainnstillingene gjorde susen. Lempet inn det som står i denne bloggen: http://www.game-deba...actually%20work FPS'en er den samme (lave) for min del. Det mest positive er natten, den ser mye bedre ut. Lettere å se forskjell på ting, og nordlyset ser mye bedre ut. Slo av motion blur etterpå siden jeg ikke kan fordra det, men ellers en bedre opplevelse. Hva er lav fps? 40-50? Jeg syns det flyter glatt jeg, men så er ikke jeg så bortskjemt kansje :-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Vikings in Disguise [VID] Alternativt Technovikings [TV] Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Får aldri logget meg inn. Får meldingen: Invalid name or password. Please try again. For more information click here. Selv om det er det riktige passordet og navnet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan være at du prøver å logge deg inn på feil logon-server. Om du har Steam-versjonen, opprett en konto på SoE-sidene. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Alternativt Technovikings [TV] Liker forslagene som er kommet hittil! Slenger på mitt eget forslag i Slimdas ånd: Laservikings [LSV] 1 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hva er lav fps? 40-50? Jeg syns det flyter glatt jeg, men så er ikke jeg så bortskjemt kansje :-) Har ned i 30 når det stormer som verst, og det er litt lite for mitt vedkommende. Det blir sikkert bedre når den nye patchen kommer i januar. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Liker forslagene som er kommet hittil! Slenger på mitt eget forslag i Slimdas ånd: Laservikings [LSV] "Company of Vikings" [COV] Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har ned i 30 når det stormer som verst, og det er litt lite for mitt vedkommende. Det blir sikkert bedre når den nye patchen kommer i januar. Dette er vanesak,hehe. Jeg kan jo forsåvidt greie meg med 29 fps, så sant den ligger gjevnt og ikke hopper opp og ned hele tiden. Nå kjører jeg medium og er ikke under 30 i fps med en oc athlon og et gtx 460 768mb. Jeg skulle gjerne hatt høyere fps når det stormer som verst men i planetside ligger fpsen veldig gjevnt når den dupper, så det går greit i mine øyne. Også uten ssd da mann ;-) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har stødige 60 fps med alt på max og V-sync på. Uten V-sync hopper det rundt mellom 75 og 90 som regel. Den Planetside 2 driveren til Nvidia gjorde susen her hvertfall :-) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Vikings in Disguise [VID] Klart best til nå. Endret 27. desember 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 noen norsk outfit på Woodman TR siden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg ville opprettet Vikings in Disguise om jeg kunne, men er uten internettilkobling til Get fullfører bestillingen min. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Lag outfiten på mattheson plis Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) noen norsk outfit på Woodman TR siden? Jeg ble invitert til et outfit fra en fra dette forumet, husker ikke navnet på han i farten. Vet ikke om det er helt norsk, men mange norske der iallefall. edit: Bocoline var det. Send han en PM eller noe Endret 27. desember 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Noen aktive her da, som sitter på ts/ventrillo/mumble? Endret 27. desember 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå