Papirkurven Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hadde over 60 i killstreak med mosquitoen, så klarte jeg å kræsje i et fjell. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Voldsomt da, eg føler spillet er ganske vanskelig så langt. Min beste streak er vel 4-5 kills... Sliter med aimen for øyeblikket, lenge siden eg har spilt FPS på pcen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Fikk en ganske syk killstreak som infiltrator etterpå, men fikk ikke med meg hvor mye da serveren gikk ned nå.. Får jævli my ekstra XP når du får killstreak også. Tjente over 200 cert points nå den lille timen jeg spillte ^^ Etter å ha sett mye på denne karen har jeg blitt "ganske" god med mosquitoen. http://www.twitch.tv/terrex7 Endret 22. desember 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Har ca 3k jewdosh og bruke ingame, noe forslag til hva jeg bør kjøpe? Har allerede hellfire rockets og anti air missiles til mosquitoen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Det var slit, men jeg karret meg opp 500+300 for å certe alle stegene på spawn beacon i går. Hjalp at jeg var liberator gunner og fant en sunderer med ca 30 stk samla rundt på en gang. Endret 23. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Har opprettet en Outfit for norske spillere, den heter Flerspiller. (Navnet på et rimelig nytt norsk spillforum) Krav for og joine er at du har mic, og snakker norsk, det er alt! Server: Mallory Rase: Vanu Legg meg til på Steam for mer info. Pedobear_91 Steamgruppe: http://steamcommunit...fsnoplanetside2 Heter Toseki ingame i PL2. Planetside 2 er mye morsommere med litt teamwork! Endret 23. desember 2012 av Toseki Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 De fleste her er allerede i en outfit mrlee or slimda har gående. Vanu på woodman serveren men ja ps2 er mye bedre med teamwork Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Kommer aldri til å skje at infanteri blir obsolete, uansett hvor mye man oppgraderer kjøretøyene sine. Lenge siden jeg har sett deg ingame ;p Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Folkens, Gutta bak Rotten Company ønsker å ta outfiten i en ny retning som ikke passer helt med den casual friendly profilen som har vært grunnlaget til at vi begynte å ta inn folk fra diskusjon.no. Foreslår derfor at det opprettes ett nytt outfit for Diskusjon.no medlemmer, gjerne ett som har ett navn som gjenspeiler hvem som spiller mer enn "Rotten Company" gjør i dag. Ettersom jeg er Outfit leader i Rotten company, så må noen andre opprette den andre outfitten. Gi meg lyd, så oppdaterer jeg spillertråden med kontaktpersoner og info om outfitten som blir oppretta. Beklager bryderiet dette forårsaker. Skal prøve å gjøre overgangen så myk som mulig, folk skal få litt tid på seg til å bytte over Endret 24. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Folkens, Gutta bak Rotten Company ønsker å ta outfiten i en ny retning som ikke passer helt med den casual friendly profilen som har vært grunnlaget til at vi begynte å ta inn folk fra diskusjon.no. Foreslår derfor at det opprettes ett nytt outfit for Diskusjon.no medlemmer, gjerne ett som har ett navn som gjenspeiler hvem som spiller mer enn "Rotten Company" gjør i dag. Ettersom jeg er Outfit leader i Rotten company, så må noen andre opprette den andre outfitten. Gi meg lyd, så oppdaterer jeg spillertråden med kontaktpersoner og info om outfitten som blir oppretta. Beklager bryderiet dette forårsaker. Skal prøve å gjøre overgangen så myk som mulig, folk skal få litt tid på seg til å bytte over Typisk dere gale fanatikere i VS. Dere for komme dere over til oss røde Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Folkens, Gutta bak Rotten Company ønsker å ta outfiten i en ny retning som ikke passer helt med den casual friendly profilen som har vært grunnlaget til at vi begynte å ta inn folk fra diskusjon.no. Foreslår derfor at det opprettes ett nytt outfit for Diskusjon.no medlemmer, gjerne ett som har ett navn som gjenspeiler hvem som spiller mer enn "Rotten Company" gjør i dag. Ettersom jeg er Outfit leader i Rotten company, så må noen andre opprette den andre outfitten. Gi meg lyd, så oppdaterer jeg spillertråden med kontaktpersoner og info om outfitten som blir oppretta. Beklager bryderiet dette forårsaker. Skal prøve å gjøre overgangen så myk som mulig, folk skal få litt tid på seg til å bytte over Så dere bare hiver ut folk ? Ræva gjort,,,,Hvem tror dere at dere er ? hehe. Tøffe guttunger,,, Endret 24. desember 2012 av Fleskelars 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Tanken er å få oppretta Disk outfit og så skuffle over medlemmer der etterhvert ja. Det er ikke jeg som "eier" rotten company navnet, så for at de som har det originalt skal få bruke det videre, så må vi lage nytt outfit. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Noen her som skal være med på Ultimate Showdown? Vi kan jo faktisk sende han en mail om at vi er en Outfit som skal være med. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Lenge siden jeg har sett deg ingame ;p Ja er en stund siden jeg har spilt Planetside2 nå, må komme igang igjen etter jul Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg må si jeg er nå offisielt hektet på PS2. PS2 er alt BF3 burde ha vært, og litt mer. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg må si jeg er nå offisielt hektet på PS2. PS2 er alt BF3 burde ha vært, og litt mer. Ja, enig, eneste minuset for min del er at eg suger. Eg tenker hele tiden på å vinne og få en decent KD. Det klarer eg ikke på dette spillet. Men er et fantastisk spill. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg kan opprette et nytt outfit som kan "erstatte" rotten company, men det blir først om noen dager. Kom gjerne med forslag til navn! Det kommer til å bli et outfit for alle, og voicechat vil foregå på norsk. så sleng ut forslag til navn her(det settes pris på smarte humoristiske navn.) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Glimrende Stagga. Jeg får oppdatert spillertråden så fort dere finner ett navn Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ja, enig, eneste minuset for min del er at eg suger. Eg tenker hele tiden på å vinne og få en decent KD. Det klarer eg ikke på dette spillet. Men er et fantastisk spill. Har du skaffet Foregrip og 1x red-dot siktet? Etter jeg skaffet det er det null problem og ha bra KD. Er jeg til "jorda" har jeg vell 2-5 KD. Er jeg i lufta har jeg 15-20 i KD Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg må si jeg er nå offisielt hektet på PS2. PS2 er alt BF3 burde ha vært, og litt mer. Tenk om Dice hadde fikset lyden til dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå