MrLee Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Høres bra ut, tar litt å laste ned fra steam. Men skal få testet det i løpet av dagen, liker å spille spill der man må sammerbeide med folk.. Så blir spennende å se, regner med man kan klare å sammerbeide til en vis grad med laget uten at man snakker med dem. Måtte nesten like det innlegget ditt, var ENORMT Hvis du ikke har SOE konto fra før, så må du laste ned fra www.planetside2.eu. Det vil IKKE fungere å kjøre EU konto med Steam/US versjonen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvis du ikke har SOE konto fra før, så må du laste ned fra www.planetside2.eu. Det vil IKKE fungere å kjøre EU konto med Steam/US versjonen. Laget et Brukerkonto før i dag, hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har de ikke forandret det slik at man kan logge på med hvilken som helst konto? Uansett, jeg har SoE-konto. Slipper heldigvis dette maset. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ah. Eg spelte ein del Planetside då det først kom ut. Det var ein del i C&C Renegade-miljøet som migrerte til PS. Ein del likhetstrekk med Renegade, men i langt større format. Det var i alle fall mykje moro i dei største kampane, med folk over alt. Bilar, fly, MAX, infanteri, alt i eit salig kaos for å få kontroll over eit punkt. Fungerer det å loke rundt på eiga hand, eller bør ein prøve å følgje med større kampar osv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fungerer det å loke rundt på eiga hand, eller bør ein prøve å følgje med større kampar osv? Det fungerer å spille solo, men det kan bli fort kjedelig om man holder på en stund. Mesteparten av moroa er definitivt når man spiller med "alle andre". Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Får ikke logget meg inn, kommer opp at det er feil brukernavn eller Passord, men dobbelsjekket begge to og dem er riktig. Hva er dette SOE som folk snakker om? Eg laget en bruker før i dag, men tok at eg var fra Norge... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Sony Online Entertainment. De som har gitt ut spillet. De har også latt et europeisk selskap ta seg av Europa. Jeg bruker SOE-brukeren min i Steam, og har ingen problemer. Og i morgen skal jeg bruke noen hundre kroner på SC. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Sony Online Entertainment. De som har gitt ut spillet. De har også latt et europeisk selskap ta seg av Europa. Jeg bruker SOE-brukeren min i Steam, og har ingen problemer. Og i morgen skal jeg bruke noen hundre kroner på SC. Den kontoen har du ikke spilt PS2 beta på? I så tilfelle må jeg laste ned US versjonen og teste igjen med min SOE konto, om det så betyr å gi slipp på min lvl 30 sak.. Har ikke mye til overs for tyskerne, hverken forumet eller kommunikasjonen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har ikke spilt beta i det hele tatt. Men jeg har hatt en SOE-konto fra før av, fra et tidligere spill (usikket hvilket). Så jeg lastet ned på steam, prøvde noen passord og voila. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Har ikke spilt beta i det hele tatt. Men jeg har hatt en SOE-konto fra før av, fra et tidligere spill (usikket hvilket). Så jeg lastet ned på steam, prøvde noen passord og voila. Dette er faen i meg helt rått. Det fungerte ikke når det ble sluppet, men nå fikk jeg også brukt min gode gamle SOE konto. Tidlig julekveld nå Glemte selvsagt å slette mine gamle karakterer, så jeg må vel driste meg til en siste login hos tyskerne på et eller annet vis. Ser ikke ut til at jeg kan kjøpe sub ennå, men det skal vi nok fikse ved å be pent tenker jeg. Det merkelige er at teksten om sub til PS2 er teksten som egentlig tilhører DC. Takker for at du fikk meg til å prøve dette igjen. Nesten på grensen til at jeg må sende et julekort i år allikevel 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Haha, ikke tenk over det. Jeg er bare forundret over det enorme konto-problemet folk her klarer å oppleve. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Problemet med subscription ble løst ved å kjøpe det in-game Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvis du ikke har SOE konto fra før, så må du laste ned fra www.planetside2.eu. Det vil IKKE fungere å kjøre EU konto med Steam/US versjonen. Eg har Steam med Steam-konto. I tillegg har eg ein SOE-konto. Kan eg ikkje kjøre PS2 gjennom Steam? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Eg har Steam med Steam-konto. I tillegg har eg ein SOE-konto. Kan eg ikkje kjøre PS2 gjennom Steam? Som du ser over har jeg nå brukt min SOE konto på Steam-versjonen uten problemer. Og jeg smiler fortsatt Nå står også sub'en aktivert på kontosidene. Endret 20. desember 2012 av MultiForce Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Me får sjå når det er ferdig lasta ned. Ingenting er betre enn om eg kan bruke Steam-kontoen der eg allereie har masse spel. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Lurer på om de allerede har startet x3 Station Cash? http://www.planetside2.com/shop Står f.eks "2500 = 7500" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Det er riktig, det er LIVE. Iallefall ifølge Twitter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Your Account Balance: 30 000 SC Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg får ikke til å spille PS2 via steam. Får bare beskjed om at jeg må endre passord, noe som ikke går ant. Men når jeg lastet det ned fra planetside2 eu hjemmesiden fungerte det. Hvorfor er det sånn? Er steam versonen for US kontoer only? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Nei, Steam-versjonen er hovedsaklig for SOE-pålogginger, mens EU-versjonen er hovedsaklig for tyskerversjonen. Du kan endre innstillingene på Steam tror jeg. Sjekk nærmere på steams forum ang. spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå