Fiskekraft1 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Ahh, deilig. Blir nok rundt 13500 SC på meg. Alt jeg har råd til i disse dager! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) HEAT til magrider - husker ikke hva den heter, men ikke den som blir beskrevet som AP (skjønt gjerne den og) NS-11 rifla til medic - liker bang bang mer enn pew pew, så jeg er mer effektiv med den enn pulsaren Den nye dumb fire raketten til HA. lock on AT raketten ser jeg ikke vits med da du må utsette deg for ild for å få lock. Camo skins, Tror aiven hadde en post tildigere i tråden om hva som var lurt å ta der. Selv har jeg tatt 500 SC versjonene fordi jeg liker muligheten til å bruke dem overalt, men du må nesten vurdere. 6 klasser x 3 varianter x50 SC =900SC om du skal ha samme cammo variant tilgjengelig på alle loadouts. For vehicles blir totalen 1050 om jeg ikke har bommet på antallet kjøretøy. Denne listen vil jo også utvides over tid... Infanterivåpen har jeg ikke så god greie på. spiller mest medic, bruker NS-11 rifla, ellers bare de som fulgte med i Alpha squad til hver klasse. Pandora automathagla er gøy. Alt etter om du liker infiltrator som sniper eller som kommandosoldat bak linjene, så 1 En skikkelig bolt action med høy damage eller 2. en av carbine/assault riflene til infiltrator. Med nærkampsvåpen gjør det klassen mye mer effektiv til hacking av terminaler o.l. Endret 19. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Lock on AT-raketten er jo genial? Testa den i en halvtime igår, og fikk en haug med kills. (Gjelder bare å gjemme seg) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hver sin smak/spillestil. Ohhohooo. glemte MAX våpen Burster nr 2 er must have og Blueshift har jeg hørt mye bra om... Men for all del, trial dem selv først, ikke stol på at mine preferanser stemmer med dine. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) 13k blir nok nok til alt, og noe ekstra ellers. Må lage meg ei liste. Endret 19. desember 2012 av LizardBuchter Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 This just in: Kommer visst 2in1 AA/AT launcher med lock on også, så avvent unlock av lock on launchere foreløpig er mitt tips. Forøvrig en god ide å spare på litt MC til senere bruk (spesiellt om du har tenkt å kjøpe mye MC p.g.a 3x Friday). De kommer til å introdusere mer og kraftigere våpen etterhvert, med all sannsynlighet. Det er jo F2P tross alt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Laget en Planetside 2 commentary igår, der jeg forklarer det jeg mener eg det viktigste rundt spillet! Ta en titt? Kanskje spesifisere at det ikke er noe ingame som påvirker spillet, som du ikke kan få tak i bare ved vanlig spilling. Er bare Vanity items du MÅ betale for. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Lock on rakettene kan jo dumb fires, så jeg synes de er et must. De er supre på å ta ut tank som er et stykke unna. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 MrLee mente du AA raketten til HA? (Dumb-fire = målsøkende?) Eller mener du den raketten mot panser som har slow travel time med skikkelig AP spiss (dog ikke målsøkende?) Forøvrig ante jeg ikke at infiltrators hadde tilgang til carbiner og AR's? WTF? Awesome Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg mente den tregie, AT raketten. Devastator eller hva den heter. Den kan være en fordel om du bruker standard AT raketten til Heavy assault. Dumb fire = ikke målsøkende 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg mente den tregie, AT raketten. Devastator eller hva den heter. Den kan være en fordel om du bruker standard AT raketten til Heavy assault. Dumb fire = ikke målsøkende Tøft! Jeg titta litt på den ja! Får bli en ny runde med innkjøp den 21 Nå skal jeg spille litt dota... Ikke rørt dota siden jeg lasta ned ps2 for et par dager siden Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Ting jeg skal kjøpe: AA-rakett til heavy Burster nummer 2 til MAX Dumme raketter og målsøkende AA til Scythe Dalton til Liberator Den Pew-pew lasergunner secondaryn til magrider 3x engangskamo til heavy, sunderer og magrider (Evt. perma jungle forest/barren/sandy scrub) Tror ikke jeg trenger noe mer foreløpig. Blir vel ca 3000 SC, kjøper litt mer SC for å ha. Endret 19. desember 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg har brukt 10K SC så langt, og trenger fortsatt mere. ^^ Kommer nokk til å kjøpe meg 13.5K igjen når tilbudet kommer. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg har brukt 10K SC så langt, og trenger fortsatt mere. ^^ Kommer nokk til å kjøpe meg 13.5K igjen når tilbudet kommer. Har vel brukt 8K på NC, men bytta til VS så har ingenting her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Den er suuur. Kamo skinsburde transferre mellom servere/characters. Endret 20. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Måtte teste det selv, siden er "lei" alle skytespill for tiden, hvordan er spillet. Er det noe bra? Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Måtte teste det selv, siden er "lei" alle skytespill for tiden, hvordan er spillet. Er det noe bra? Spiller du alene er det ganske gørr til tider, mens når du er sammen med noen og spiller, som f.eks Outfitten din, er det et par tusen ganger bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Måtte teste det selv, siden er "lei" alle skytespill for tiden, hvordan er spillet. Er det noe bra? ja. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Spiller du alene er det ganske gørr til tider, mens når du er sammen med noen og spiller, som f.eks Outfitten din, er det et par tusen ganger bedre. Høres bra ut, tar litt å laste ned fra steam. Men skal få testet det i løpet av dagen, liker å spille spill der man må sammerbeide med folk.. Så blir spennende å se, regner med man kan klare å sammerbeide til en vis grad med laget uten at man snakker med dem. ja. Måtte nesten like det innlegget ditt, var ENORMT Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Høres bra ut, tar litt å laste ned fra steam. Men skal få testet det i løpet av dagen, liker å spille spill der man må sammerbeide med folk.. Så blir spennende å se, regner med man kan klare å sammerbeide til en vis grad med laget uten at man snakker med dem. så lenge noen leder ann, og de stille følger ordre, går det oftest bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå