Papirkurven Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Kanselerte bare de 3 månedene og kjøpte 6 nye jeg. Det blir jo penger ut av det, men sammen med booster blir det såpass mye xp at jeg antakelig får abstinenser av å ikke ha det. Får du tilbake pengene for de 3 månedene da? Vist ikke ser jeg ingen vits i å kansellere, for 25% mere xp da kjøper jeg heller boosters. Satser på at det blir noe juletilbud på SC ^^ Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg er hvertfall med på litt gaming i dag. Er det mulig å hive seg på for en nybegynner? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er det mulig å hive seg på for en nybegynner? Klart det Er ikke noe pro jeg heller akkurat. kims1982 heter jeg ingame Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er det mulig å hive seg på for en nybegynner? Hvilken faction og server spiller du på, da? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 aha. Jeg har ikke usb mick, men sånn liten sak,husker ikke hva det heter,hehe.3.5 et eller annet kansje. Ok. Er det noen grupper hvor man kan snakke over teamspeak for.eks? Jeg vil ha noen å spille med!! Jeg har også latterlig mye tid til overs,hehe, så dette spillet må jeg si jeg falt litt for, vist jeg bare kunne skjønne noe av det De fleste herfra er vel i en outfit på Vanu, Woodman, sikkert bare å slenge seg med der. Anbefaler ellers å bruke spillertråden, for å finne folk å spille med. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Sleng en ingame friend request til meg eller slimda hvis du er vanu på woodman, så får vi deg med. Vi har ventrilo server for voice comms. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Hvilken faction og server spiller du på, da? Har bare så vidt prøvd meg, men er på cobalt, er de blå, men bytter godt server vist jeg finner noen å spille med. Mine kamerater er så heldige å være i full jobb, noe jeg er frarøvet for øyeblikket , ;-( Sleng en ingame friend request til meg eller slimda hvis du er vanu på woodman, så får vi deg med. Vi har ventrilo server for voice comms. ventrilo server? Det sier meg ingenting. Hvilket program skal jeg laste ned? Edit: Jeg må være litt destruktiv først, bare opp på butikken å kjøpe meg et par tre bjønnunger så blir det spilling resten av dagen tenker jeg,hehe Heter du MrLee på woodman også? Endret 14. desember 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jepp samme nick Var raskt ute. Se spillertråden i signaturen min for andre. Så godt som alle som er lista på Vanu på Woodman serveren er i samme Outfit. Ventrilo er ett Voice comms program på lik linje med teamspeak. Last ned her: http://www.ventrilo.com/download.php Endret 14. desember 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er det mulig å hive seg på for en nybegynner? Jeg spiller som NC på Woodman bare å joine!^^ Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Da var halve listen sendt invitasjon, men jeg løper på butikken så jeg får kommet i gang å spille. Er vel tilbake om 1 time tenker jeg, heter forsten fillafillason i spillet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg spiller som NC på Woodman bare å joine!^^ Ikke hør på lokkemannen. Vanu er der det skjer på Woodman Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ikke hør på lokkemannen. Vanu er der det skjer på Woodman Stol på meg, Vanu hjernevasker folk! ;p Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hvordan bruker man den Ventrilo serveren? Jeg finner riktig server, men får feil brukernavn og passord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Passordet er på underkanalen, ikke selve serveren. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ha ha, så det var ikke verre enn som så Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jeg trenger en outfit. Jeg er de blå på woodman. Har lastet ned ventrilo Endret 14. desember 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 noen som opplever enormt dårlig hastighet på nedlasting av den siste oppdateringen? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Får du tilbake pengene for de 3 månedene da? Vist ikke ser jeg ingen vits i å kansellere, for 25% mere xp da kjøper jeg heller boosters. Satser på at det blir noe juletilbud på SC ^^ Man har allerede kjøpt de 3 månedene så det blir bare lagt til eksisterende. På min står det iaf utløpsdato om en 9 måneders tid. Endret 14. desember 2012 av MultiForce Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hva vil dere anbefale å kjøpe vist man skal kjøpe noe? Men dette lar seg greit spille uten å kjøpe ting eller blir man gitt utstyr som hadde passet seg barnehagen mens andre løper rundt med romteknologi for å si det sånn,hehe. Jeg må si at oppgraderingssystemet var det mest omfattende jeg har vært ute for noen gang tror jeg ;-) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hva vil dere anbefale å kjøpe vist man skal kjøpe noe? Men dette lar seg greit spille uten å kjøpe ting eller blir man gitt utstyr som hadde passet seg barnehagen mens andre løper rundt med romteknologi for å si det sånn,hehe. Jeg må si at oppgraderingssystemet var det mest omfattende jeg har vært ute for noen gang tror jeg ;-) Hvilken class bruker du mest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå