MrLee Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Granater må man kjøpe for resource points ja. "C4" pakkene må unlockes med certs, men så vidt jeg vet så funker ikke det akkurat nå, noe som er litt irriterende da det virker som eldre beta spillere har fått dem og kan bruke dem mens vi som nettopp har starta ikke har muligheten. samme med AA kanonene til MAX suits Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så du må inn og kjøpe en ny granat for hver gang du respawner? Skulle vært mulig å kjøpe et lager på 10 granater slik at du fikk en ny hver gang du respawnet, til lageret var tomt (som i APB). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det er mulig å kjøpe flere på en gang ja. har ett lager på 10+ jeg i alle fall... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ah, ok. Det er bra. Lenke til kommentar
Lixord Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Lurer på en ting jeg også. Vis jeg f.eks. velger Vanu, kan jeg da bytte til en annen faction senere? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 det vil jeg tro. du kan lage flere karakterer, men jeg vet ikke hvor mange du kan ha, og jeg vil tro at du mister ranken din osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har ikke prøvd. men jeg vil anta det er som i MMOer generellt, all progress er per character. Men bytter du faction er du sviker uansett Lenke til kommentar
Lixord Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Har ikke prøvd. men jeg vil anta det er som i MMOer generellt, all progress er per character. Men bytter du faction er du sviker uansett Ja, Ja Det er bare at jeg har venner i TR og Vanu. Kjøpte alpha squad idag. Lurte bare på om jeg kunne spille med begge eller om jeg måtte velge en av dem. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Sånn som det var i det første spelet, kunne du bare ha en karakter enten Vanu, NC eller TR per server. Det var fordi du ikkje skulle kunne hoppe over til dei 2 andre fraksjonane og lage ubalanse i spelet. Eller noko i den dur Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 er det noen som spiller vanu på EU3? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Spiller Vanu på EU1. Er det NDA på spillet? Jeg la merke til at det er en opptaksfunksjon som går sammen med Youtube, men har ikke testet om den virker da. Uansett er det plagsomt at det er features som kommer og går. Glemte å si hva jeg heter på EU1: Westermo Endret 16. september 2012 av Nedward Lenke til kommentar
Lixord Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 er det noen som spiller vanu på EU3? Jeg spiller Vanu på EU 3. Men har bare fått spilt et par ganger. Har ikke så mye fritid p.g.a. vidregående. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Spiller Vanu på EU1. Er det NDA på spillet? Jeg la merke til at det er en opptaksfunksjon som går sammen med Youtube, men har ikke testet om den virker da. Uansett er det plagsomt at det er features som kommer og går. NDA på betaen er fjernet, bare å filme i vei Ellers spiller jeg også Vanu på EU1, ved navn Konkulf. Lenke til kommentar
ejzo Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Spiller også vanu på EU1 Navn: pluton Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hmm.. får begynne på en ny karakter på EU1 da Er det forresten noen norske outfits der ute? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) MrleeNO Har laget Rotten Company platoon på EU1 vanu, Friend meg ingame, så ordner vi litt lagspilling eller .no Endret 17. september 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Will do ...når serveren ikke er full Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) den var ikke nede i går, da jeg kom meg lett inn på EU3, men uansett: I dag blir det full wipe, navn, karakter og servernavn blir endret/slettet. ref: http://forums.statio...-17-2012.20623/ Endret 18. september 2012 av Stagga89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Mystisk, sleit med å få klienten til å starte jeg.. jaja - fikk sett meg opp på noen serier istedet Full wipe i dag ja... Forhåpentligvis blir det litt mer endringer. Tør håpe på flere tilgjengelige våpen o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå