Radial Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Feil igjen, faksjon er riktig i følge språkrådet http://www.sprakrade...k/Avloeysarord/ Lurer på om språkrådet forholder seg til en annen betydning av "faction" i denne sammenhengen. Ordet faksjon finner jeg ikke i norsk ordbok. Det spiller vel egentlig ikke så stor rolle da Edit: For sen... Endret 6. desember 2012 av Radial Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 F2P? B*%ch plz, har brukt 1200kr på det allerede. Must have them camos Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 F2P? B*%ch plz, har brukt 1200kr på det allerede. Must have them camos Når jeg tenkte på å kjøpe SC, tenkte jeg på en mer.. ehrm.. grei pris på sånn 300-600kr.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har brukt litt kroner selv på PS2. Blir nok å kjøpe litt mere SC når jeg har fått ny PCen up and running. Sitter med en Asus EEE for øyeblikket så får ikke spillt på en stund Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Ok så var mye av det alpha squad og membership da. men uansett Håper på 2-1 juletilbud jeg og. Daddy needs them new hubcaps for his Sunderer. ow jee Endret 6. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Trenger: Dalton Photon Pods Ny snikskytterrifle Og det er alt jeg husker.. Hvis det blir mye igjen, noen nye våpen. Camo bryr jeg meg ikke om. Noen flere ting jeg burde ta? Tenker at det blir alt imellom 5k-10k SC for meg! Endret 6. desember 2012 av LizardBuchter Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg kjøpte meg 13K SC og brukte 5K ganske fort. Oppgraderte mange av kjøretøyene. Spiller på 2 servere også så blir litt ekstra mye da. :o Vurderer og kutte ut den ene, og bare gå for en karakter, men har allerede brukt så mye SC på begge to at jeg har lite lyst. ^^ Blir det noe juletilbud kommer jeg nokk til å kjøpe mere. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hører rykter om nye våpen i denne patchen! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er serverene nede eller noe sånt? Får bare Game Error G99 når jeg prøver og logge meg inn. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, er nok nede. Prøver å restarte PS2en nå. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ser ut som de blir nede rundt en halvtime til. Forhåpentligvis tidligere. Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ka er det med at hver SC koster mer jo større beløp man velger? Pleier som regel være motsatt at man sparer litt ved å kjøpe mye. Nå koster de 13400 SC ~17 SC per krone, mens 456 SC er ~13 SC per krone. Merklige greier. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ka er det med at hver SC koster mer jo større beløp man velger? Pleier som regel være motsatt at man sparer litt ved å kjøpe mye. Nå koster de 13400 SC ~17 SC per krone, mens 456 SC er ~13 SC per krone. Merklige greier. Hvis du får mer SC per krone for 13400 enn du får for 456, så er det vel billigere pr. SC? Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvis du får mer SC per krone for 13400 enn du får for 456, så er det vel billigere pr. SC? Ja, fant ut det. Litt trøtt etter arbeid så matten gikk litt i vasken. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Trenger: Dalton Photon Pods Ny snikskytterrifle Og det er alt jeg husker.. Hvis det blir mye igjen, noen nye våpen. Camo bryr jeg meg ikke om. Noen flere ting jeg burde ta? Tenker at det blir alt imellom 5k-10k SC for meg! Evt. den HE gunnen til magrider (AP gun er for fokusert. Trenger direct hits på inf for å i det heletatt skade), samt Saron secondary på magrider. Sykt effektive i duo ettersom Saron'en og tar mye skade på kjøretøy. Kanskje ikke like effektiv mot infanteri, men det har du main gun til og da. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kjøpte meg Saron HRB jeg ja. Fy faen så awesome den er. Har allerede tatt ned så mange fly og tankser med den. ^^ Veldig rask og 0 bulletdrop. Blir vell sikkert nerfa etterhvert tipper jeg. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kjøpte meg Saron HRB jeg ja. Fy faen så awesome den er. Har allerede tatt ned så mange fly og tankser med den. ^^ Veldig rask og 0 bulletdrop. Blir vell sikkert nerfa etterhvert tipper jeg. Dere Vanu har det godt ass Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Dere Vanu har det godt ass Jepp. ^^ Men spiller mest på TR karateren min, da jeg liker Heavy Assault våpenet deres best. Det som er kjipt med secondary på tanks er at det alltid kommer en eller annen dust og setter seg i tanksen min og bruker opp all ammoen.. Er det mulig og "sperre" inngangen så ingen kommer seg inn? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jepp Pgdnw , locked eller sette på squad/platoon only edit: mulig det var pgup, eller om det var start video recording...en av dem i alle fall..blander alltid. Endret 7. desember 2012 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Page down-knappen er riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå