bshagen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fått øynene opp for dette jeg også, etter at jeg leste review. Hvor ere folk spiller? Har laget meg en NC, men usikker på hvilken server jeg skal velge. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da har jeg laget meg en NC på Woodman serveren. Om noen vil, så må de gjerne adde meg; Burzurc. Har mic, så tar gjerne en samtale på Skype e.l. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Slimda er utnevnt offisiel Disk.no offiser for Rotten Company. Go bug him for invites Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg mister vell alle SC jeg har brukt vist jeg sletter en karakter? Installerte nettopp nyeste driveren til nVidia og nå får jeg til å spille med alt på max helt smuud ^^ Før måtte jeg ha alt på medium omtrent. Endret 4. desember 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da har jeg laget meg en NC på Woodman serveren. Om noen vil, så må de gjerne adde meg; Burzurc. Har mic, så tar gjerne en samtale på Skype e.l. Legg meg til NC: aBaDmAn på Woodman Lenke til kommentar
thyes Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Når jeg først så video av dette spillet tenkte jeg at det så passelig jalla ut, men da et par kompiser lasta det ned, var jeg også nødt. Må si at jeg ikke angrer, veldig morsomt spill sålangt! Det minner om en miks av Battlefield / Team Fortress / Quake Wars imo. Liker måten de har gjort det med vehicles, at man kjøper stash istedenfor å campe og krangle om spawns 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Håper BF4 kommer med noe lignende opplegg med at man må kjøpe vehicles. Er litt irriterende når halve laget står på spawn for å prøve å få helikopteret. Flere som sliter med at spillet låser seg? Har opplevd det ganske ofte i det siste at skjermen blinker 4-5 ganger før spillet fryser helt. Endret 6. desember 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Slikt system hadde ALDRI funket i ett BF lignende spill. For det første så er det for få spillere. Det er en grunn til at det er så få helikopter/fly på BF maps. Hvor gøy hadde det vært i helikopter i BF3 hvis alle andre satt i ett og og det ikke var noe på bakken å skyte på? Ressurssystemet i PS2 er balansert for at det skal være sykt mange spillere, og at rundene aldri ender. 10 minutter respawn timer på scytche i tillegg til resource cost? no problem i PS2. I ett battlefield type spill? glem det. Forøvrig, photon pods til Scythe, herregud så gøy. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Spilte noen timer på Woodman-serveren i går, kun på Esamir-kontinentet, men det virker som at Vanu står rimelig sterkt på denne serveren. Jeg for det meste spilt på Cobolt-serveren, og inntrykket mitt er at balansen mellom fraksjonene er litt mer jevn der. Dog, jeg har ikke testet Indar på Woodman, som vel mange mener generelt sett er det mest balanserte kontinentet. Skal prøve litt mer i kveld. Har blitt helt hektet på PS2! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Som Vanu vil jeg vil si at TR står sterkest på Woodman. Virker i alle fall som det etter lengre tids spilling. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Som Vanu vil jeg si at TR og NC sparker oss i rauven på Indar, mens vi er dominant på Esamir. Artig bombrun vi hadde i går, MrLee, helt til dataen din skulle tulle litt med oss. Håper sånn på et 2 for 1 SC tilbud i juletider, da blir det noen tusen SC på konto! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Bare synd det ikke ble mer action. CAS patrulje på en nesten cappa facility er ikke alltid like givende Og pilot i Liberator med 0.2 FPS er alltid gøy. Overrasker meg at vi holdt oss i lufta såpass lenge som vi gjorde. Det starta lenge før jeg prøvde å fly ut av facilityen, for å si det slikt. Men det merka du kanskje? Noca lo i alle fall godt av alle "oh shit, oh shit, oh shit" kommentarene mine på skype.. Endret 6. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Når du skulle refuele på landingsplassen, merka jeg det.. vi kan jo prøve seinar?? Må jo laste opp noen av de screenshotan. Noen blei jo litt bra! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Spilte noen timer på Woodman-serveren i går, kun på Esamir-kontinentet, men det virker som at Vanu står rimelig sterkt på denne serveren. Jeg for det meste spilt på Cobolt-serveren, og inntrykket mitt er at balansen mellom fraksjonene er litt mer jevn der. Dog, jeg har ikke testet Indar på Woodman, som vel mange mener generelt sett er det mest balanserte kontinentet. Skal prøve litt mer i kveld. Har blitt helt hektet på PS2! edit2: glem det, engelsk faction=norsk fraksjon Har blitt helt hektet på PS2! Du er ikke alene! Håper sånn på et 2 for 1 SC tilbud i juletider, da blir det noen tusen SC på konto! Samme her, har allerede blåst penger på alpha squad og 4000 SC (2 for 1), ble ikke helt F2P for min del gitt. Skummelt hvor bra mikrotransaksjonssystem de har fått til, føles som man må kjøpe ting Endret 6. desember 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 edit2: glem det, engelsk faction=norsk fraksjon (...) Feil igjen, faksjon er riktig i følge språkrådet http://www.sprakradet.no/Sprakhjelp/Raad/Norsk-for-engelsk/Avloeysarord/ Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Dette spillet er helt klart annerledes en andre f2p spill, der man MÅ kjøpe noe for å få et overtak. Kudos til SOE for det. Men, å kjøpe noe må man jo nesten.. Hehe Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Feil igjen, faksjon er riktig i følge språkrådet http://www.sprakrade...k/Avloeysarord/ Sant nok, men det er likevel et helt annet ord, faction har flere betydninger på engelsk. faksjon Endret 6. desember 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå