Fiskekraft1 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kjenner noen folk som eier en Teamspeak server, kan høre med dem. Ellers kan vi lage en mumble-server, siden det er gratis(?). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Poster dette her og i spillertråden for ordens skyld: Jeg har startet et uoffisiellt HW.no Outfit for Vanu på Woodman: Rotten Company. Friend meg ingame(MrLee) om du vil ha invite til degselv og/eller andre nordmenn som ikke er "'tards eller ikke takler litt motgang". Outfittet består av en gjen venner som spiller, men tanken var at HW.no folk skulle ha en plass å samle seg. Ser gjerne at flere rekrutterer venner som spiller, slik at vi kan kjøre platoons etterhvert og koordinere litt mer. Ser også etter bedre voice comms ettersom ingame suger, og det ikke er praktisk med skype om vi blir stort mer enn 4-5. Har en Ventrilo server på PS2 linken i signaturen min som vi kan bruke. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Er en som postet vent-info en annen plass her. Jepp, gjorde det i en annen tråd london.maxfrag.com 3850 chanpw: soe12 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Faksjonene i PS2 i et nøtteskall: 3 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Får bare Game Error G37 når jeg åpner spillet.................... Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Kommer fint inn i spillet, men allere serverene står som "locked" Lenke til kommentar
zotac Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 serverene gikk ned med meldingene "server shutdown to lock out external players" og "Servershutdoen the world is ending!" Håper de kommer opp igjen snart! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Med meg stopper det på 98% i loadinga også kommer Game Error G37.. Jeg som nettopp hadde skaffet med premium. >_< Fikk jo til å spille tidligere idag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Alle serverene er nede p.g.a. SOE er retards som tydeligvis ikke tester patcher før de launcher ting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Litt slemt å si at de er retards. Patching og bug-testing er et enormt arbeid, og man burde alltid vise litt tålmodighet. Det er tross alt gratis. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jeg har betalt for medlemsskap. Forbeholder meg retten til å klage ALLE andre MMOer har public test server... ikke PS2.. Endret 28. november 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Åh, ja. Spilt World of Warcraft noen gang? Selv med Public Test servers, kom det bugs inn i Live Servers støtt og stadig. Det er nærmest umulig å ha 100% feilfri kode, når det er snakk om de enorme størrelsene i slike spill som dette. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Ser ut som det er bare meg som "likte" at PS2 ikke er spillbart i kveld, da jeg skal tidlig på jobb i morgen. Tidligere kvelder har jeg glemt tiden i kampens hete og fått noen knappe timer søvn. God natt. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Vrengtpolvott jeg har en video der du faller av en Liberator, det ser så teit ut. Endret 28. november 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Her har du videoen ;p https://www.youtube.com/watch?v=t4aY-XxhiZk 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Haha ja, var et rimelig flaut øyeblikk,. Ikke flauere enn alle de styrtene mine med Reaver og når jeg tok en barrelroll med Lightning tanks. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har skjedd med meg alt for mange ganger. Tror jeg må remappe enter/exit vehicle bort fra E tasten fordi den er farlig nær R som er reload Eller kanskje slutte å spille på Laptop tastaturet å kjøpe meg et skikkelig tastatur Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg brukte E for å targete ting i MWO rett før launch, gud jeg hopper ut av mange kjøretøy i stedet for å spotte... 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg kommer meg nok på i fem tiden om serverne er oppe igjen, har ikke fått sjekket enda. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Haha ja, var et rimelig flaut øyeblikk,. Ikke flauere enn alle de styrtene mine med Reaver og når jeg tok en barrelroll med Lightning tanks. Haha ja synd at jeg ikke fikk filmet det, for det var awesome ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå