Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillt i noen timer i går å må innrømme at jeg ikke skjønner en dritt av hva som foregår :p Blir skutt på fra alle vinkler og hjørner uten å klare å se hva som skyter meg. Må vel se noen tutorials før jeg setter meg ned med dette spllet igjen.

Faktisk litt imponert over at laptopen min klarer low settings med 60+ fps :) syntes det så fantastisk ut til og med på low.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette i går kveld jeg også, fikk testet en liten time bare, før leggetid... Tror jeg bør se den videoen over, for jeg hadde rett og slett ikke snøring over hva som skjedde alltid :p Men det var jo helt texas på sitt beste, og det liker vi!

Ellers kjører jeg full pupp på instillingene i full HD opløsning, så det er jo vel og bra :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg har ikke for vane å joine store guilds i MMOer før, me i PS2 tror jeg det kommer til å bli heftig hvis vi får litt struktur og koordinasjon på ting.

edit: leif og litt.

Ser ut til at gjengen jeg kommer til å spille med går Vanu (gamle PS1 spillere, faction pride og alt det ;) )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Underdogs FTW ;)

At Vanu er mer taktiske er vel kanskje en ting som tvinger seg frem utav at vi ikke har manntallet til NC og TR :)

Men ja, vi flanket og tok ut flere TR tank kolonner i går. Mye hit'n run.

Dumt spørsmål fra en som mest har spillt heavy assault grunt.

Er det ikke lengre mulig å certe AA kanonene til MAX suit? og spawn beacon? eller er det bare Squad leader som får det?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har et par spørsmål rundt "resupply" og ammo-bokser som engineer deler ut. Får du bare ammo til våpnene? Hva shield? Må man manuelt kjøpe nye eksplosiver? Som jet pack-mann har jeg ikke det beste våpenet, og er litt avhengig av eksplosiver. Men virker som jeg alltid er tom for granater ute i felten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...