Efagimo Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 For dei som vil http://www.planetside2.com/alpha-squad Men du må betale 300 kr, men syns ikkje det er så steikje gale sidan du får en del stash når spelet kjem ut Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 For dei som vil http://www.planetside2.com/alpha-squad Men du må betale 300 kr, men syns ikkje det er så steikje gale sidan du får en del stash når spelet kjem ut Har alt kjøpt dette Da er det vel bare å vente på min nye alienware mx17 r4 med GTX680 som kommer snart Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Fikk spillt i noen timer i går å må innrømme at jeg ikke skjønner en dritt av hva som foregår Blir skutt på fra alle vinkler og hjørner uten å klare å se hva som skyter meg. Må vel se noen tutorials før jeg setter meg ned med dette spllet igjen. Faktisk litt imponert over at laptopen min klarer low settings med 60+ fps syntes det så fantastisk ut til og med på low. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kjøpt og betalt. Laster ned i dette øyeblikk. Fikk prøvd tech preview tidligere, og da var det awesome, så jeg håper det er enda bedre nå Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Uff, må vente til Mandag/Tirsdag for i det hele tatt å få kjøpt dette. Er visst noe slags delay imellom noe merging av kontoer som gjør at jeg ikke får kjøpt det engang.. Men men, får kose meg med Youtube klipp til det blir fikset Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Til dei som slit litt med å komme igang kan sjå denne vidoen fra youtube 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Kjøpte dette i går kveld jeg også, fikk testet en liten time bare, før leggetid... Tror jeg bør se den videoen over, for jeg hadde rett og slett ikke snøring over hva som skjedde alltid Men det var jo helt texas på sitt beste, og det liker vi! Ellers kjører jeg full pupp på instillingene i full HD opløsning, så det er jo vel og bra Endret 9. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg "kjøpte" det også, men finner ikke ut hvordan jeg laster ned beta-klienten. Jeg har ikke fått noen mail, men skulle jeg ikke få en slags bekreftelse? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ja akkurat det der var noe møkk, menne om du bruker denne : http://www.planetside2.com/download Velg å bruke den amerikanske siden, da skal du komme til en download knapp. Det måtte ihvertfall jeg gjøre, valgte eg EU regionen var det helt nille hele greiene, og jeg kom aldri til den download knappen. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Det eg gjorde var faktisk å gå inn på EU sida så bruke http://www.planetside2.com/download Det funka for meg.. For eg hadde akkurat det same problemet. Endret 9. september 2012 av Efagimo Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Fikk det til til slutt. Det er utrolig uoversiktlig til å begynne med, så tok litt tid å få oversikten over saker og ting. Tror det blir bedre i en fast squad som jobber sammen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Jeg har ikke for vane å joine store guilds i MMOer før, me i PS2 tror jeg det kommer til å bli heftig hvis vi får litt struktur og koordinasjon på ting. edit: leif og litt. Ser ut til at gjengen jeg kommer til å spille med går Vanu (gamle PS1 spillere, faction pride og alt det ) Endret 10. september 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Installerte dette i går. Drøyt morro Savner dog litt organisering, men en finner vel noen å spille med etterhvert. Løpe rundt som hodeløse høns ser ut til å fungere så lenge det er nok høns Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Beta is beta, blir nok fort litt mer organisering så fort folk får Platoons og slikt som organiserer seg. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) noen som spiller i kveld? tenkte å ta en time eller to. Hadde vært gøy å hatt en norsktalende squad. Send evt. en PM Endret 11. september 2012 av Stagga89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er på EU1 MrLeeNO, bare å legge til. Men som sagt, Vanu. Spilte med en full squad i dag, vi drev å hoppet mellom hotspots i fullastet Galaxy. Det var morsomt, selv om vi for det meste ble drevet på flukt hele tiden Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Eg er TR på EU1 Vanu ligg en del under i befolkning enn dei andre fraksjonane. Men dykk er dei artigaste å slost samans med, bruka mykje meir taktikk enn NC Dritkult når det er natt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Underdogs FTW At Vanu er mer taktiske er vel kanskje en ting som tvinger seg frem utav at vi ikke har manntallet til NC og TR Men ja, vi flanket og tok ut flere TR tank kolonner i går. Mye hit'n run. Dumt spørsmål fra en som mest har spillt heavy assault grunt. Er det ikke lengre mulig å certe AA kanonene til MAX suit? og spawn beacon? eller er det bare Squad leader som får det? Endret 12. september 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Eg veit ikkje noko om MAX, sidan eg nesten aldri spelar som det. blir mest HA og LA Spawn beacon er det kun Squad leader som får plassert den. Og for dei som ikkje har fått det med seg, her er siste melding fra Smed! http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/beta-status-whats-coming.17498/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg har et par spørsmål rundt "resupply" og ammo-bokser som engineer deler ut. Får du bare ammo til våpnene? Hva shield? Må man manuelt kjøpe nye eksplosiver? Som jet pack-mann har jeg ikke det beste våpenet, og er litt avhengig av eksplosiver. Men virker som jeg alltid er tom for granater ute i felten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå