Licht Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Spelte NC i betaen, men har hoppa over til Vanu no. Liker eigentleg våpna deira betre. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Spelte NC i betaen, men har hoppa over til Vanu no. Liker eigentleg våpna deira betre. Det er den eneste veien til Opplysning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Får håpe jeg klarer mer enn 0.9 i KD nåda. Kjipt å føle seg så meningsløs... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hopp i en lightning og camp spawn room Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Mer interessert i å spille seriøst. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Siden spillet er Free To Play, er det mikrotransaksjoner det går i? Hvordan fungerer de i så fall i spillet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Kort fortalt, du kan kjøpe deg credits i spillet, som du kan bruke til å kjøpe tilgang til bedre våpen og oppgraderinger. Alt får du tilgang til via Free to Play også, men det tar bare lengre tid. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Men det er ikke ubalansert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Egentlig ikke. Det er ikke 1 mot 1 som er fokuset her, men 100 mot 100. Alle har tilgang til de samme våpnene, men noen får tak i de raskere. Men det er ikke Kill/Death-ratio som er viktig, men samarbeidet til å ta over områder. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Ubalansert i den forstand at en som spiller sykt mye vil ha tilgang til mer enn en som ikke får spillt mer enn ett par timer i uka? Free2Play som ikke er Pay2win med "gullvåpen" som er bedre og som du ikke kan få tak i uten å bruke penger er mer Pay4Time. Man betaler seg ut av grinden/for å spare tid. Så lenge de ikke introduserer våpen/utstyr som er bedre enn det man kan unlocke med vanlig spilling, så har jeg ingen problemer med det. Endret 23. november 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Men noen som har en Outfit for Vanu på Woodman, eller må jeg stikke og skaffe meg en selv? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Men det er ikke ubalansert? Når man har så mange personer i et spill på engang og k/d ratioen til hver enkel soldat ikke har så mye å si om man greier å ta objektivene. totalbiscuit hadd en grei tutorial på planetside 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Slimda: PS2 spiller tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1474577 Jeg har begynt å friend invite folk på Vanu på woodman, så om dere vil ha outfit invites til rotten company, så si ifra. Bare norske så langt... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er med i Rock Paper Shotgun-outfittet på Miller sjølv (Rock Planet Shotgun), hadde det veldig kjekt i dag. Vil tilrå alle å finne seg eit outfit asap, særleg om du vert litt motlaus av å svime rundt i nok ein endelaus stalemate om eit Biolab - PS2 er alltid best med semi-organiserte folk som kan jobbe saman. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Merk, det er salg på Station Cash idag (2 for 1) i forbindelse med Black Friday i statene. Uvisst om det er for de med konto registrert hos Prosieben.Sat (Planetside2.eu) også, men for de av oss med SOE konto er hvertfall muligheten der. Endret 23. november 2012 av trollhatt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Slitsomt med folk som lagger så mye at det nesten ikke går an å skyte dem Lenke til kommentar
machineSin Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Etter mye om og men gikk jeg tilslutt på www.soe.com og registrerte konto der, ble ikke omdirigert til prosieben, og nå kommer jeg inn i spillet. Men å komme seg inn på serveren var ikke lett. Står bare i evig kø som aldri oppdaterer seg. Estimated 19 sekunder i med like mange i kø i all evighet, ingenting skjer. Endret 24. november 2012 av machineSin Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Trenger litt hjelp her. Jeg har lastet spillet ned fra steam, og det funket ikke. Deretter lastet jeg det ned fra Planetside2.COM, som ikke funket. Så lastet jeg det ned fra Planetside2.EU, som heller ikke funket. Fått samme feilmelding hele tiden. ''Planetside2.exe har sluttet å virke'' eller noe sånt tullball. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå