fjarle Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Samsungs oppdateringsplan for Android Jelly Bean er lekket. ? Samsungs telefoner får Android 4.1 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 hadde vært interessant om s3 fikk JB før Samsung klarer å pushe ut oppdateringen til Galaxy Nexus. Hadde ikke blitt overrasket Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) hadde vært interessant om s3 fikk JB før Samsung klarer å pushe ut oppdateringen til Galaxy Nexus. Hadde ikke blitt overrasket Hvis du tar deg bryet med å oppdatere Nexusen selv manuelt, kan du få JB uten problemer Har mine tvil med oppdatering og Samsung....med en såpass dårlig forhistorie mtpa ICS-oppdatering så klarer jeg ikke bli spent over denne nyheten. Endret 8. august 2012 av baalzam Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 jeg har hatt JB siden dagen etter google-konferansen. Kommentaren var rettet mot Samsungs begredelige håndtering av Nexus Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ja, bare oppdatert S2 og vent med den nyere dyrere Galaxy Note telefonen.... Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ønsker JB velkommen på min S2, men er litt skeptisk etter at oppgraderingen til ICS medførte at mobilen måtte settes tilbake til fabrikkinnstillingene. :nei2: Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Med JB mister man vel flash? Adobe stopper oppdatering av flash i nye versjoner av Android. Men hvor godt vil det merkes? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Flash for ICS rapporteres å fortsatt fungere på JB Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 hadde vært interessant om s3 fikk JB før Samsung klarer å pushe ut oppdateringen til Galaxy Nexus. Hadde ikke blitt overrasket Rettelse: Google, ikke Samsung. Samsung står for hardware, Google står for software. Trodde forøvrig at Google allerede hadde pushet ut JB til Galaxy Nexus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg