esc_cos Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 har kjøpt meg nye pc komponenter i hovedsak disse hovedkomponentene intel i5 3570k Asus P8Z77-V Pro CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP PC3-12800 1600MHZ skulle hatt litt hjelp med oppsett osv.. selve monteringen skal vel gå braa..har montert noen dataer før.. men ikke av denne typer nye deler.. skulle i alllefall tatt i mot hjelp av oppsettet av bios osv.. eller egentlig det meste av tips og triks når det gjelder dette hk i allefall Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Hva trenger du hjelp til? Overklokking eller oppdatering av bios? Med mindre bios er for gammel, burde det være minimalt å gjøre i bios, kanskje sette opp AHCI, og boot disk fra riktig stasjon om du har flere. Denne kan være en fin start hvis du er ukjent med UEFI. Endret 8. august 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 flott har fått satt på ahci nå.. men er rapid start technology det samme som uefi? har også noen problemer med og komme in i bios.. det bilde som altid kommer opp ved oppstart er ikke der.der en ser bios version osv. men hender hvis jeg trykker mye på del på oppstart så hender det jeg kommer inn.. men har kommet inn nesten hvergang hvis jeg har tatt av batteriet på hk i noen sekunder først.. da har jeg kommet rett inn i bios.. men noen løsninger på hvoror det er slik? jævlig irriterendes.. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 hm når jeg bruker det innebygde kortet så så kommer jeg lett inn i bios..det bios bilde kommer da opp.. og tar ut stømkontaktene inn på skjermkortet. det eksterne men når jeg kobler til og bruker mitt eksterne skjermkort så er det som før.. kommer ikke inn..i bios.. og det oppstartsbilde med asuus osv skrevet er heller ikke der da... hvorfor er det slik? har radeon hd 6870 black edition xfx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå