musis Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 heisann, jeg får nu snart et corsair 700d kabinett, og har 2 radiatorer som skal monteres inni, en 360 rad og en 280rad, den 280 rad skal monteres i bunnen av kabinettet, men kordan, er det noen som har tips eller bilder som har gjort det selv, har ikke peiling på hvordan jeg skal montere en 280 rad i bunnen, da meste jeg har sett er bare 240 rads i bunn, hadde vært fint om noen hadde gjort på sitt kabinett og har bilder av dette evt, hadde vært veldig hjelpfull, siden da jeg mottar kabinett om 4 -5 dager og vil ha alt i orden før den kommer Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Vel, du må iallefall fjerne HD brønnene foran, under, etter det jeg så på bildene av kabinettet. Dette for å ikke komme i konflikt med strømforsyningen. Men jeg er ikke helt sikker på hvor stor plass det er etter at stømforsyningen er montert, ellers så kan du montere radiatoren under kabinettet ved å flytte bena lenger ned, sånn ca 7-8 cm. Så lager du hull til luftflyten under kabinettet slik at du får en gjennomstrømming. Regner med at du da trekker luften inn fra undersiden. Da slipper du å fjerne noe innvendig. Kan lage en tegning vist du er interessert :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå