cæshåbærs Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Mange jenter liker det stort, og noen liker det knøttsmått! jeg har desverre noe som rangeres som mindre enn en minimaiskolbe etter grilling. vet ikke hvor mange som foretrekker det enkle lille fremfor det store.. Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
IkkeKris Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Tror det finnes like mange meninger om denne, som det finnes brukere på det forumet her.. Lenke til kommentar
cæshåbærs Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Tror det finnes like mange meninger om denne, som det finnes brukere på det forumet her.. ... kunne ikke vært litt mer konkret? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sånn jeg ser det har du bare ett valg, finn deg ei thai-dame på 143cm/38kg (ja der finner du de faktisk så små uten og være dverger) Da trenger du bare en minimaiskolbe uansett. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så lenge den er større enn en tommel så skal det jo gå bra? 1 Lenke til kommentar
Hjærte Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det sies jo at det ikke er størrelsen som teller, men hvordan den brukes. Vel, dette utsagnet stemmer nok til en viss grad. Men ikke i alle tilfeller vil jeg tro. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvor stor er stor og hvor liten er liten? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 "Normalt" er vel 14-15 cm. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Forøvrig finnes det en samletråd for temaet du tar opp her. Kanskje du finner noen tanker om temaet der? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så langt jeg har hørt fra sexologer som dro rundt på skolene så har størrelsen fryktelig lite å si, spesielt i u-erektert situasjon. Du må vel heller se hvor stor den er erektert? Aldri hørt om noen med for liten penis erektert i hvert fall. Nå var ikke dette svar på spørsmålet ditt, men jeg så mange kommenterte at du trengte små-damer etc, dette er feil damens høyde har ingen direkte effekt på størrelsen(evt: dybden) på musa. Om hva folk foretrekker sånn rent aestetisk, før du vel heller spør kvinnene på forumet om Anonym poster: d6c763acac803af0e672569df50a56f3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hva jenter flest, eventuelt hva hver enkelt jente individuelt vil tenke om din penis, blir helt umulig for meg å si. Men jeg har litt fakta til deg, min venn: - En vagina er mest følsom i "inngangspartiet", altså vil enhver penis ha evnen til å gjøre "grovarbeidet" hva stimulering angår. - Du har ti fingre, for ikke å snakke om en meget heftig tunge. Bruk dem! De kan gi mye glede, kanskje mer glede enn penisen din, til en kvinne. - Det er faktisk ingenting du kan gjøre med penisstørrelsen din. Bruk energi på ting du kan gjøre noe med, som å være trygg på deg selv. Jenter legger merke til sånt. De legger merke til penisstørrelse også, men det kan du jo ikke gjøre noe med, som sagt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Så langt jeg har hørt fra sexologer som dro rundt på skolene så har størrelsen fryktelig lite å si, spesielt i u-erektert situasjon.Selvfølgelig har det ikke noe å si i u-erigert tilsdang, pleier du har sex med uerigert penis? Anonym poster: 88942800ba6325f21db750fcbfc4266f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Så langt jeg har hørt fra sexologer som dro rundt på skolene så har størrelsen fryktelig lite å si, spesielt i u-erektert situasjon.Selvfølgelig har det ikke noe å si i u-erigert tilsdang, pleier du har sex med uerigert penis? Anonym poster: 88942800ba6325f21db750fcbfc4266f Kan være relevant å nevne at generelt sett så har de fleste nokså lik størrelse i erigert tilstand... Spesielt om du tar høyde for at størrelsen faktisk ikke er lik hver erigerte gang en gang, dette varierer, grunnen til dette er for meg ukjent MEN jeg kan gjette at det kommer ann på "mengden kåt-het"? Anonym poster: d6c763acac803af0e672569df50a56f3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det jeg tror sexologen prøver å si er at små-flabber vokser seg store og stor-flabber bare blir stive uten å vokse så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg