Gå til innhold

Feire nyttår i Las Vegas eller New York?

Anbefalte innlegg

Hei gutter og jenter,

Jeg og noen kompiser har tenkt til å feire nyttårsaften i USA, men vi klarer ikke å bestemme oss om vi skal feire det i Las Vegas eller New York. Derfor vil jeg gjerne ha deres meninger, og gjerne informasjon fra dere som har vært de stedene før.

mvh

Bob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist nyttår skulle jeg til Karibien via New York rundt nyttår og jeg måtte overnatte i New York. med timing og priser passet det best at jeg overnattet i New York nyttårsaften eller kvelden før og jeg var veldig usikker på om jeg skulle ta nyttårsaften der.

Jeg endte til slutt opp med å reise dagen før, men tok likevel en tur rundt New York og var innom Time Square kvelden før den store kvelden og byen var allerede full av turister som var der for nyttårsaften. De kjørte også generalprøve på feiringen med speaker, musikk og masse kameraer på Time Square og det var allerede stappfult med folk. Men det var så trangt med folk der at jeg raskt ble lei og ønsket å komme meg unna. å holde en gruppe samlet der kunne også være vanskelig. Faktisk var det så fullt at det fortsatt flere kvartaler unna var helt stappet med folk som prøvde å komme seg til plassen. Tanken på at dette ikke var noe mot folkemengden kvelden etter gjorde at jeg skjønte at jeg hadde valgt rett med å ikke ta nyttårsaften der.

Om jeg skulle valgt et sted i USA for den kvelden hadde det nok blitt noe annet. Hva med Key West?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...